Przez krótką chwilę...

sobota, 3 września 2011

Zakończenie wakacji...

W zeszłym tygodniu odwiedziliśmy "Muzeum-Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec"...Ostatni sierpniowy weekend był cudownie słoneczny, a do tego jeszcze to klimatyczne miejsce...bardzo przyjemnie spędzony dzień...
Oto kilka zdjęć z tego miejsca:









Prawda, że niesamowite? 
Chciałabym, żeby niektóre z przedmiotów znalazły kiedyś miejsce w moim domu :) np. taki biały kredens-pamiętam, że w domu rodzinnym w kuchni mieliśmy taki kredens, należał jeszcze do mojej Prababci...był znacznie większy od tego na tym zdjęciu i miał szufladki z bardzo grubego szkła na przyprawy! 
A te proste drewniane meble i naczynia gliniane...prostota i piękno w jednym...
Mogłabym tam zostać na dłużej :) będziemy poszukiwać innych tego typu miejsc, może polecicie jakieś miejsca z Waszych okolic?
Pozdrawiam serdecznie...na razie jeszcze nie wiem kogo, w ogóle to nie wiem, czy ten "blog" działa, ha! Nic nie wiem, ale mam nadzieję, że ktoś kiedyś zaznaczy w nim swój ślad :)
:)





3 komentarze:

  1. Witam!Dzięki za odwiedziny na moim blogu...a u Ciebie coś jakoś tak pustawo...pisz opowiadaj co tam słychać...zapewne duszyczki będą wpadać!Pozdrawiam serdecznie:)Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję Aga za odwiedziny u mnie, dodałaś mi wiary...pozdrawiam :) tynka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham skanseny i jedno z moich marzeń polega na tym, by choć na jakiś czas w jednym zamieszkać.. A Kiedy zawitacie w nasze strony, to koniecznie musicie zwiedzić skansen w Osieku nad Notecią :) Piękne miejsce, zresztą widziałaś u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń