Przez krótką chwilę...

sobota, 11 lutego 2012

Minął miesiąc

Wczoraj minął miesiąc od narodzin naszej Zosi...Z tej okazji Babcia E. upiekła torcika. 



Korzystając z obecności moich Rodziców pierwszy raz od narodzin naszej córci RAZEM z Mężusiem na 1,5 godzinki wybyliśmy z domu...Skutkiem mojego wyjścia z domu są nabyte nowe kubeczki - zdecydowanie nie jestem fanką róż, ale kubeczki mnie urzekły, a róże, żeby sprawić przyjemnośc Babci E., która je uwielbia :) - oraz serwetki w kropeczki...(tak sobie myślę, że może przekonam się kiedyś do róż ;) bo kropek, groszków też nie lubiłam, hehe - zadziwiające jak człowiekowi się odmieniają gusta).

PS. Wczoraj i dziś niebo widać...błękitne, niezachmurzone, jasne! PIĘKNE! 
A u Was? 
Tylko ten mróz...

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I DOBREGO WEEKENDU ŻYCZĘ, TWÓRCZEGO, TOWARZYSKIEGO, PO PROSTU SERDECZNEGO :)

5 komentarzy:

  1. pierwsze koty za płoty w zostawianiu dziecka, dobrze że babci się chętnie zajęła.
    ciasto wygląda przepysznie, właśnie o takim marzę od dłuższego czasu, z kremem i galaretką.
    to fakt córa za mała na takie spacery. my chodzimy chociaż z pół godz, ale Emilia troszkę starsza jest.
    pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia zawsze chętna do opieki nad wnusiami ;) zresztą, która Babcia nie jest? ;p...fajnie Wam, a Emilka duża dziewczynka już jest to może na spacerki z mamą pomykac...my czekamy :) pozdrawiam

      Usuń
  2. ciasto wygląda pysznie! chętnie bym spróbowała.

    noce i u nas są bardzo przejrzyste, doskonale widać księżyc, który chyba jest w pełni- przez co nie mogę spać! Do tego dzisiaj miałam bardzo ciężki dzień, a jutro pobudka o 5.30:( oby do jutra do 19;)

    pozdrawiam Cię ciepło.

    p.s. kubeczki (mimo, że z różyczkami, których i ja nie lubię) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że tylko ja mam taki "dziwny" gust, jeśli o róże chodzi ;)...nie powiem kwiat piękny, ale jest tyle innych :) dla mnie pozostają bzy, konwalie, frezje, margaretki, stokrotki :) i wszystkie polne-łąkowe! :) UWIELBIAM! i czekam na W I O S N Ę...z utęsknieniem :)

      Usuń
  3. Gusta sie zmieniaja nieustannie ☺

    OdpowiedzUsuń