Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 13 lutego 2012

Nie jestem Eskimosem

Jak w tytule posta, nie jestem Eskimosem i dla mnie barwa śniegu jest tylko bielą, ja nie rozróżniam jak Eskimosi iluś tam odcieni białego...dlatego poszukałam dziś w swoim otoczeniu innych kolorów :) na pierwszy ogień idzie fiolet:
Album fotograficzny, oczywiście po brzegi wypełniony zdjęciami, biletami, pocztówkami i komentarzami :) moja mała "schiza"...zdjęcia na dysku owszem, mogą być, ale w albumie przede wszystkim...


Jutro Walentynki, nie uznajemy z Mężusiem tego "święta" , bo zakochani w sobie jesteśmy od dawna i na zawsze a nie tylko w ten jeden dzień, ale w tym dniu moi bliscy i przyjaciele otrzymują ode mnie albo kartki, albo smsy z "uczuciowym" wyznaniem...A CO! Ich przecież też kocham :)...Dla Przyjaciółki paczuszka lawendowa: kolczyki, serwetki, karteczka hand made, żel pod prysznic :) żeby było miło - lawendowo :)


Z kolei ja otrzymałam od znajomej pięknie pachnącą wodę toaletową...zapach bzu...niemal jak w maju w ogrodzie :) 
A kolejne fotki to dowód rzeczowy moich wolnych chwil :) już
w innym kolorze niż lawendy i bzu ;)




POZDROWIENIA ŚLĘ DLA WAS :)


3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą w zupełności co do albumu, gdyż to dopiero jest pamiątka :)
    Zgadzam się również co do walentynek i tego że miłość powinniśmy okazywać sobie każdego dnia , a nie tylko tego jednego.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Tynko,

    otrzymując wyróżnienie należy wkleić w poście na swoim blogu zdjęcie wyróżnienia (takie jak u mnie), napisać 7 rzeczy o sobie (to jest najfajniejsze!) i przesłać wyróżnienie dalej do kilku osób:)
    Życzę miłej zabawy i czekam na posta z prawdami o Tobie;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ dawno u Ciebie nie byłam! Ale już nadrobiłam :) Jest coraz milej.
    P.S. Kolczyki z perełkami to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń