Przez krótką chwilę...

niedziela, 19 lutego 2012

Niespodzianka

Ogromnie miłą niespodzianką było dla mnie wyróżnienie, które otrzymałam od dakoli :)



Odpowiednio poinstruowana spełniam warunek przyznanego wyróżnienia, którym jest napisanie 7 rzeczy o sobie...a zatem:

1. Moje serce jest oddane Mężusiowi i Córeczce :*
2. Od pierwszego roku studiów zaczęłam przygodę z Wolontariatem św. Eliasza :) od tamtego czasu jestem wolontariuszką, dzięki tej działalności czuję, że jestem na swoim miejscu :)
3. Jestem niepoprawną optymistką, która wierzy w każdego człowieka.
4. Zwykle jestem łagodna i spokojna, ale gdy ktoś próbuje "zaatakować" w jakiś sposób bliskie mi osoby lub bezbronne osoby zmieniam się nie do poznania, wtedy tylko potrafię zawalczyć, zawsze o kogoś! (szkoda, że o siebie nie potrafię, gdy trzeba ;) - patrz punkt 3 ;) )
5. Uwielbiam kwiat jabłoni za jego słodycz i piękno...
6. Już chyba 3 lata minęły od kiedy ulepiłam ostatni domek z plasteliny (od plastelinowej cegiełki, po plastelinowe wyposażenie domku...kiedy znów najdzie mnie wena i czasu przybędzie pokażę Wam moje "domki" )
7. Prawie tydzień zajęło mi wymyślenie, co mam o sobie napisać ;)

Raz jeszcze DZIĘKUJĘ Dakola za wyróżnienie :)

Chciałabym, aby wyróżnienie przyjęły ode mnie:
1. Autorka  bloga  "świat oczami kobiety" za inspirujący początek swej blogowej przygody :)
2. Mania zwłaszcza za patchworkowe i szydełkowe cuda, jakie tworzy :)
3. Mira za czas, jaki poświęca mi na odpisywanie maili :) dziękuję, a na poważnie- ponieważ to bardzo zdolna i twórcza kobieta! :)
4. Ola za przywołanie wiosny w środku zimy poprzez jej piękne kwiatki :)

Moje drogie wyróżnione, teraz Wy napiszcie 7 rzeczy o sobie, wklejcie obrazek wyróżnienia, napiszcie od kogo je dostałyście oraz podajcie dalej :) 

Dobrego wieczoru Wam życzę :)
Do napisania/poczytania!



4 komentarze:

  1. Dziękuję Tynko za wyróżnienie:) Czuję się bardzo zaszczycona tym wyróżnieniem:) Ta "zdolna i twórcza kobieta" jak powiedziałaś mrówczo pracuje nad prezentem dla Zosi, już powoli kończy, ale doba ma tylko 24godziny:( Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej :) aż takie wyróżnienie. czuję się zaszczycona to ci niespodziewanka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż tydzień hehe;)
    Pisanie o sobie jest najtrudniejsze;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam Twój post już wcześniej , ale nie doczytałam tej końcówki :) Jest mi bardzo miło , że o mnie pomyślałaś , zwłaszcza , że jestem 'tutaj' świeżynka ;) Tak więc jutro zabiorę się do pracy ;)
    Pozdrawiam ciepło z Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń