Przez krótką chwilę...

czwartek, 8 marca 2012

Candy, wyróżnienie i dzień kobiet...oj nazbierało się!

Witajcie...tak jak obiecałam, kolejny post "słodki" bo z candy... to moje pierwsze, więc nieśmiało Was zapraszam ... przygotowałam dla Was - zainspirowana błękitem nieba: komódkę-szkatułkę z niebieskimi zdobieniami, biżuteryjną niespodziankę oraz malutką filiżankę oraz słodkości i inne "przydasie"...


Zasady takie jak zawsze...podlinkowane zdjęcie u Was, komentarz pod tym postem. Losowanie po świętach wielkanocnych 10 kwietnia. Kto nie posiada bloga proszę w komentarzu zostawić swój e-mail.


Poza tym otrzymałam wyróżnienie od dakoli
D Z I Ę K U J Ę 


By wyróżnienie miało sens należy:
1. Umieścić linka do bloga osoby, od której otrzymałam nominację.
2. Wkleić logo na swoim blogu.
3. Napisać 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominować kolejne osoby.

Tym razem przyznam się Wam, że:
1. Nie umiem pływać, chociaż wodę kocham!
2. Nie posiadam prawa jazdy, nawet z placu nie wyjechałam..
3. Jestem uzależniona od książek (jak już jakąś zacznę czytać, raczej muszę ją skończyć tego samego dnia/tej samej nocy)
4. Nie potrafię zrobić sobie ładnego makijażu.
5. Uwielbiam, gdy się coś dzieje- nie przepadam za monotonią.
6. Kiedy po zimie wyciągam wiosenne buty często bywam zdziwiona "skąd te buty?", bo nie pamiętam, że takie miałam ;)
7. Mam straszną wadę!!! Obgryzam paznokcie.

Hmm mam nadzieję, że teraz będzie mi łatwiej się zmotywować, by niektóre punkty zmienić :)

A teraz czas na wyróżnienie blogów:
1. http://mojaliterkam.blogspot.com/  bo tam tak miło, przytulnie, rodzinnie :) zajrzyjcie do Miszki koniecznie!
2. http://zonaswojegomeza.blogspot.com/ piękne kartki powstają właśnie tam :)
3. http://mojaprzystan-ila.blogspot.com/ u ili czytelnik czuje się jak we własnym domu :)

A ponieważ dziś nasz dzień kobitki, takie oto prawdy o nas ;)

KOBIETA MA TYLE SIŁY, ŻE ZADZIWIA MĘŻCZYZN. DŹWIGA CIĘŻARY LOSU, ROZWIĄZUJE PROBLEMY, JEST PEŁNA MIŁOŚCI, RADOŚCI I MĄDROŚCI. UŚMIECHA SIĘ GDY CHCE KRZYCZEĆ, ŚPIEWA GDY CHCE SIĘ JEJ PŁAKAĆ, PŁACZE GDY SIĘ CIESZY I ŚMIEJE GDY SIĘ BOI. JEJ MIŁOŚĆ JEST NIEKONTROLOWANA. JEDYNA NIESŁUSZNA W NIEJ RZECZ TO TO, ŻE CZĘSTO ZAPOMINA ILE JEST WARTA...



Dla wszystkich kobiet dowartościowania :) i tego, co dobre życzę!



151 komentarzy:

  1. Jakie słodkości. Aż ochoty na czekoladę nabrałam:D

    Pkt.6 mamy wspólny. Właściwie chyba większość kobiet to ma:)
    Paznokcie jeszcze do niedawna też obgryzałam. Straszna wada. Okropnie wyglądałam, z paznokciem we własnej gębie hehee na szczęście udało się- oduczyłam się. Tobie też życzę powodzenia!

    Pozdrawiam ciepło.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakie wspaniałości:) Ustawiam się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyróżnienia. ja muszę odebrać swoje również od Dakoli :) na candy się nieśmiało zapisuję. słodkości wyglądają wybornie. Twoje dzieło?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dakola - czekolada gorzka oczywiście? :)
    Miro - dziękuję za maila - właśnie odczytałam...czekamy z Zosią z niecierpliwością na przesyłkę :)
    Córko-Kasiu, dziękuję :) a "dzieło" tak-szkatułka to moje dzieło, biżuteria też :)
    P O Z D R A W I A M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie tylko nie gorzka!
      Najlepiej biała albo mleczna. Bez dodatków. Ewentualnie z chrupkami ryżowymi. Oby nie z bakaliami. Albo nadziewana toffi. Albo bąbelkowa...
      Niestety gorzkiej nie lubię.
      Mam taki odruch śmieszny. Jak otwieram jakieś czekoladki, najpierw wącham;P Zapach mlecznej poznaję od razu. Kolorem nie zawsze się różni;) hihi
      Miłego dnia!

      Usuń
  5. Oczywiście się zgłaszam szkatułka jest prześliczna i ten kubeczek kojarzy mi się z moją babcią bo miała podobny, wszystko w takich pięknych błękitach, oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam dodać w pierwszym komentarzu, że oczywiście zapisuję się na candy;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się na Candy - komódka śliczna. Zapraszam także na cukieraski do mnie:)
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. komódka prześliczna a niebieski to mój ulubiony więc liczę na szczęście:)
    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. witam ... i ja spróbuję szczęścia
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się także (: Banner tuta (trochę w dół, po lewej, bo datami ustawione) http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    banerek na blogu jest :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale maila wolę dodać: kochamsztuke@wp.pl :)

      Usuń
  13. Przepiękne Candy! Zapisuję się obiema rękami :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Również z przyjemnością się zgłaszam :)

    mpiosenki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna komódka :) Ustawiam się grzecznie w kolejce po te słodkości :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://szydelkojoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja tak bardzo lubię niebieski ! Mój ulubiony....

    http://sztukauzytkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. banerek wstawiony i zgłąszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności przygotowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przedłużam kolejkę po candy i zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuje się do losowania :)
    Kocham kolor niebieski i niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej! Wspaniałe słodkości, a ja mam cukrzycę, więc jeśli można to odstępuję czekolady ciemne i białe innym a sama wolę wszystko co niebieskie, filiżanka może powiększyć zbiór moich filiżanek i kubeczków-prezencików. Serdecznie pozdrawiam. Banerek zamieszczam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Po takie piękne, przydasiowe cukiereczki czuję, że mam moralny obowiązek się zgłosić, a że autorka bloga zdolna, to i zostać na dłużej ;)
    Bloga nie mam, za to maila - a i owszem!
    emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również stoję w kolejce i przy okazji pozwalam sobie zaprosić Cię na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie śliczne, zapisuję się z wielką radością, agi78@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się to co napisałaś o kobietach. Koniecznie muszę sobie skopiować i czytać, co jakiś czas :)
    Przygotowałaś śliczności cebulowe, nieśmiało proszę o wpisanie mnie na listę chętnych.
    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie może mnie tu zabraknąć... mój ulubiony kolor to niebieski☺☺
    Zapraszam, również do mnie na Candy:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Droga Tynko, przesyłka została dziś wysłana. Wyglądaj;)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Och candy z moim ulubionym kolorem:) No nie mogę przegapić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Błękit jest cudny :)
    Z chęcią bym przygarnęła taki prezencik :)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie się zapiszę na Twoje Candy :)
    Wyróżnienia gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się po niebieskie słodkości :)
    Zapraszam do mnie- pozdrawiam- Iwona:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za miłe komentarze...witam nowych obserwatorów, cieszę się, że zaglądacie i zostawiacie ślad po sobie :) ja pomału i Was wszystkie odwiedzę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak tutaj nie stanąć w kolejce jak takie "super przydasie". Będzie jak znalazł :D Bo u mnie od 20 III znowu króluje błękit ;D więc może się poszczęści ;D Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale słodkości przygotowałaś, z chęcią popróbuję szczęścia :0, pozdrawiam i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne prezenty przygotowałaś więc i ja ustawiam się w kolejce:)
    A jestem szczęśliwa na przykład wtedy gdy czytam posta takiego jak Twój..pełnego radości. Również wtedy gdy inni ludzie cieszą się z tego co im podarowałam ( uśmiech uczucie, kolczyki czy pisankę;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce po te cuda. Pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi się twoje prezenciki szczególnie komódka mam słabość do mebli szczególnie minaturowych. :) Zajrzyj do mnie na papierową wiklinę- może znajdziesz nowe hobby.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. nieśmiało? cuksy są cudowne! absolutnie :) http://inneizzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne candy przygotowałaś ! Aż ślinka leci!

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. O jeeju, prześliczne cudowności. Zapisuję się do konkursu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję wyróżnienia! Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  43. Na takie słodkości to i ja się dopisuję:)
    Pozdrawiam, Kajkosz:)

    OdpowiedzUsuń
  44. to ja też dołączę do zabawy bo nagrody cudne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również nie umiem pływać,ale wody nie lubię,prawa jazdy też nie mam ,ale nawet nie myślę o jego robieniu,boję się jeździć ;)
    No i oczywiście ustawiam się do cukierasów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale długa lista....
    mam nadzieje, że szczęście mi dopisze
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Hmm.. I jak ja mam się powstrzymać, skoro pewna młoda dama, mieszkająca wraz ze mną, ma pokój w błękitach..?:))
    Zgłaszam się oczywiście - Twoje candy jest bardzo piękne.
    Będę zaglądać.
    http://zenergii.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. O jak super że do Ciebie trafiłam:) Zostaje! I do zabawy sie dołączam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też poproszę się. Pięknie to wszystko wygląda!
    I gratuluję wyróżnienia!
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojej, jakież cuda! Zapisuję się w te pędy.
    Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się;) http://sweetsinwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeżeli mogę to spróbuję i ja. Pozdrawiam! (nertera@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się i ja. mariola.wisnie@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też spróbuję;) I zapiszę się na te słodkości;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się z przyjemnością w tej długiej kolejce :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam sie i niebieski mój ulubiony :)
    a jakie słodkości aż ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  58. To i ja się ustawiam w kolejce po te śliczne rzeczy. Ta komódka przydałaby się mojej Rose, bo nie ma gdzie trzymać swoich pierdółek:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Rozdajesz przepiękne słodkości! chętnie wezmę udział w zabawie :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Również chętnie przyłączę się do zabawy :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale słodkości! Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się również. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny cytat!
    A niebieskie słodkości tak fajne, że z przyjemnością dołączam się do zabawy =}
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. super super, niebieski przywodzi na myśl jesny błekit bezchmurnego nieba i szum morza...na błekit czeka, wygledam z daleka... może TwojeCandy go przybliży.

    pozdrawiam, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne błękitne candy :) Idealnie pasujące to mojego dzisiejszego widoku za oknem :) Zapisuję się z ochotą i zapraszam do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  68. Fantastyczne! Oczywiście się zgłaszam. ;) shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  70. Jakie cudowne, niebieskie cukiereczki rozdajesz...a ja uwielbiam kolor niebieski, więc nie może mnie tu zabraknąć:)Zatem szybciutko staję w tej długaśnej kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Grzecznie ustawiam się w kolejce i czekam na wyniki.
    Piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękności więc również się zapisuję i liczę na uśmiech szczęścia w moją stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Oj jakie śliczności! Grzechem było by wybrzydzać i nie ustawić się w kolejce! Zatem melduję się!

    No i wspomnę, że do dzisiaj można zapisać się w moim sutaszowym candy :)

    OdpowiedzUsuń
  75. śliczne, niebieski prezenciki :) ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudeńka! Zgłaszam się do zabawy i z przyjemnością dodaję bloga do obserwowanych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne niebieskie cuda:) grzecznie ustawiam się po nie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zglaszam sie na candy :))
    Dziekuje za dowartosciowanie, tego bylo mi potrzeba :)))

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczna komódka! Zawsze o takiej marzyłam! Z chęcią ustawię się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam kolor niebieski więc grzecznie staję w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudna ta komódka i filiżaneczka też. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się, komódka mnie zauroczyła <3
    http://onee-chan.pinger.pl/m/11585275/candy

    OdpowiedzUsuń
  84. z chęcią wezmę ucział i zapraszam na candy do siebie :)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. nie sądziłam, że będzie aż tyle chętnych osób do przygarnięcia komódki :) niezmiernie się cieszę, a Wasze słowa są dla mnie motywacją by starac się bardziej :) dziękuję, że tu jesteście, zaglądacie, za Wasze słowa...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Dołączam do zabawy! ale cukieraski ulala

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczne cukierasy, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja również do kolejki się ustawię :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na kwiatynatury :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Kolejka długa, ale warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja rowniez sie ustawiam po te slicznosci:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  91. prześliczna komódka! zgłaszam się i zapraszam do mnie na candy www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. oh co za candy!
    znając moje szczęście i tak nic z tego, ale dla takich ślicznych niebieskości stanę w kolejce i spróbuję!
    ojej, w ogóle ślicznie u Ciebie,
    troszkę się rozgoszczę:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Gdzież bym mogła ominąć tak dobrą zabawę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Ależ cudowności. Zatem i ja stanę w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. W takim razie zapisuję się i ja :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  96. Same słodkości rozdajesz:) Ta komódka mnie urzekła i chętnie się nią zaopiekuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  97. Przepiękne nagrody do wygrania. W niebieskościach.... czuć powiew romantyzmu :)
    Oczywiście się zapisuję i bardzo serdecznie zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękna komódka! Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się gdy zobaczyłam te cudeńka powiedziałam sobie musze je mieć xD
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Ale niebiesko, moje klimaty.Serdecznie pozdrawiam.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie wiem czy czasem nie zgłoszę dwa razy chęci udziału w Twoim candy ;) jakieś błędy mi wyskakują w przeglądarce...
    Ale pisałam wcześniej, że tworzysz śliczne rzeczy i z chęcią je przygarnę ;)
    pozdrawiam
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  103. Zglaszam się
    Banerek dodany
    http://moodobloginietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. ta komódka przypomina mi moje pierwsze dekupażowe pudełeczko :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Super Candy! Zapisuję się i ja ;))

    Pozdrawiam
    Malena

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się :) Zestawik jest śliczny i jedyny w swoim rodzaju :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam
    Prześliczne te błękity. Ustawiam się w kolejce. Może szczęście uśmiechnie się do mnie.
    Zapraszam do mnie www.niebowo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję wyróżnienia i przyłączam się do zabawy. Zapraszam http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Moje klimaty ♥.♥ ^.^ ^^ <3
    http://dfjlkfjgkngfljkngtj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Kolejka gigantyczna, ale ustawiam się grzecznie, może akurat to dla mnie sie poszczęści:))

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  112. Witaj zdolna kobietko.
    Zawitałam tu z bloga http://twohands-makin.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  113. Grzecznie staję do kolejki po te cudne cukierasy i z niecierpliwością czekam na losowanie. Pozdrawiam serdecznie,a banerek z linkiem jest tutaj: http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Och! Zajmuję kolejkę, ponieważ ta komódka skradła mi serduszko :)
    http://jasminowysen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Jakie pyszności w tym poście! A na candy się oczywiście zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  116. nagroda fenomenalna, czym prędzej się zgłaszam do udziału w rozdaniu! :))

    obserwuję jako One_LoVe
    34onelove@gmail.com
    info o rozdaniu: http://my-love-cosmetics.blogspot.com/p/konkursy-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  117. Ustawiam się w kolejce po komódke:))
    obserwuje jako BELL
    coca_cola_12@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Candy w niebieskościach, a to zdecydowanie Smerfowy kolor więc się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. ile tu ludzi :D ale i tak się zapiszę bo rzeczy cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  120. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  121. ale piękności!:)
    Zgłaszam się!
    baner: http://quadraturaqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja reż się zgłoszę po takie cudeńka!
    Zapraszam- http://sowazpapieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. i ja się zgłaszam :))

    http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja również chętnie zapisuję się na candy! Komódka jest przepiękna i w kolorystyce, która tak dobrze się kojarzy!

    Pozdrawiam bardzo wiosennie!

    arimor

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Śliczna komódka! :) Zgłaszam się do losowania ;)

    I ja też jestem uzależniona od czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Spróbuje i ja swojego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Kolejka strasznie dłuuuuga, ale spróbuję szczęścia.

    pozdrawiam

    http://galeria61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Very nice gift, I hope for the best.
    Happy Easter!
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  129. Niebiesko mi... i dlatego tu stoję :)
    Zapraszam na rozdawajke do siebie

    OdpowiedzUsuń
  130. Ale śliczności jeśli jeszcze zdążę to chętnie zapisuję się na candy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Na ostatnią chwilę ja też się zgłaszam !
    www.leniuszkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Ale cudeńka!!! Zapisuję się obowiązkowo:)
    Zapraszam do mnie:
    http://decokuferek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. oprócz obgryzania paznokci wszystkie punkciki mamy wspólne;)
    Oczywiście zgłaszam swą obecność w candy:)

    pozdrawiam:)

    http://agabizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Cudowna jest ta szkatułka :D
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Oj niebieski, niebieski, niebieski ;) Po prostu muszę się zgłosić ^^

    OdpowiedzUsuń
  137. ...cudownie...zdazyłam się jeszcze załapać... ;o)

    zapraszam do siebie
    http://anielskietchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Swietne candy! Ja prawie w ostatniej chwili się zapisuję! :-)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Nie spodziewałam się tak licznej frekwencji! Dziękuję Wam za udział w zabawie, dzięki temu poznałam wiele inspirujących, ciekawych blogów...zaglądam do Was, a moja lista obserwowanych blogów jest dłuuuuugaśna...Dziś (tym komentarzem) kończę zapisy na moje candy. (już kilka minut po północy)..wybaczcie, że dziś bez posta z ogłoszeniem zwyciezcy, ale po prostu zmęczona jestem...święta, Zosia i jej Chrzest, przygotowania itp. dają o sobie znac...zmykam spac, a jutro ogłoszę wyniki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Jeszcze chyba zdążyłam zapisać się na Twoje Candy, ostatni będą pierwszymi ale czy to też dotyczy wygranej ?:) hm....obawiam się że nie ale życie jest pełne niespodzianek, może szczęście się do mnie uśmiechnie?:)

    Zapraszam również do mnie na Candy:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. acha, nie doczytałam i chyba nie zdążyłam - zamknięta lista:(

    OdpowiedzUsuń