Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 19 marca 2012

Odrobina szczęścia i ciąg dalszy wiosny

Wiosna coraz bliżej...
Przez ostatnie dni spacerki z Zosią się wydłużyły do prawie 3 godzin, podoba się jej na świeżym powietrzu, zasypia prawie natychmiast i co dziwne budzi się od razu po przekroczeniu progu domu! W warunkach domowych przed zaśnięciem marudzi ;)
A na dowód tego, że mimo iż jeszcze nie kalendarzowa, ale już WIOSNA zdjęcia z naszego wyjazdu-spacerku poza Kraków-bazie uchwycone przez naszego przyjaciela.



Oraz informacja o "prawie candy"...z soboty na niedzielę po północy napisałam w komentarzach:

 "Odrobina szczęścia" poleci do:
1. Edytki
2.Joanny (co prawda komentarz zostawiłaś pod poprzednim postem...ale udało mi się Ciebie wyłapać :) )
3.do autorki bloga odMydłaDoPowidła

Proszę o przesłanie adresów na maila :)
Dziękuję za Wasze słowa...cieszę się, że tak naprawdę cieszą NAS przede wszystkim te codziennie, na pozór wydawałoby się niewiele znaczące rzeczy...bo to oznacza, że umiemy się cieszyc naprawdę :)
PS.Osoby zostały wyłonione w losowaniu ;p spośród Was 7 :)
Diano, Nashi, Miro i Dakola :)Wam także dziękuję za podzielenie się przemyśleniami :)

PS. 1 Od Ewelinki namiary już dostałam, czekam jeszcze na Joannę i Edytkę...jak będę miała wszystkie adresy dopiero wybiorę się na pocztę :)
POZDRAWIAM ciepło, wiosennie, radośnie!

3 komentarze:

  1. Szukam i szukam, i znaleźć nie mogę... Jak można się z Tobą skontaktować?
    Bo adresu mailowego ani widu, ani słychu ;)
    Jakby coś, to mój adres e-mail to emaoleo@gmail.com :)
    I oczywiście, bardzo dziękuję za wybranie mojego opisu. Rzeczywiście, ciesząc się z rzeczy codziennych, cieszymy się... codziennie. Gratulacje dla pozostałej dwójeczki kobiet szczęśliwych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już dodałam maila...dziękuję i do napisania/poczytania

      Usuń
  2. Gratuluję wygranym i sobie też jeżeli to o mnie chodzi;)Tobie dziękuję za fajną zabawę i chwilę przemyśleń.
    Sory za pomyłkę, ale ja analfabetka komputerowa jestem:)
    Maila już ślę:D

    OdpowiedzUsuń