Przez krótką chwilę...

czwartek, 22 marca 2012

W wiosennym nastroju...

Mój nastrój czy to zima, czy to lato jest zwykle wiosenny, wiedzą to Ci, którzy mnie znają...wiosenny znaczny dla mnie pogodny, radosny, optymistyczny...ale gdy już mamy W I O S N Ę naprawdę tym piękniejsze i lepsze wszystko wkoło. Człowiek ożywa, budzi się jak przyroda wokół...wraca natchnienie ;) wena :) hmm tą ostatnią musiałam odpuścić na rzecz małego szkraba...teraz pomału Zosia ustala swój rytm dnia i nocy ;) więc udaje mi się wygospodarować chwilę by poza sprzątnięciem, praniem i gotowaniem coś  innego podziałać.
Zawsze myślałam, że słoneczniki są moimi ulubionymi kwiatami...owszem są, ale ostatnio w motywach decoupagu odnalazłam SWÓJ wzór...nie lubię różowego! Ale TE kwiaty jabłoni skradły moje serce i gdy myślę o "zdekupażowaniu" jakiegoś przedmiotu użytkowego dla siebie, nie ma innego!



Stolik-biurko służy mi za moją "pracownię", w tej aranżacji jest przygotowany pod tworzenie decoupagu, zamienia się też w stolik jubilera, miejsce do wyplatania koszyków z papieru, biurko do pisania listów...
po prostu zaczarowany stolik :)


I żeby nie było, że nic nie robię ;) to o ile tylko Zosia mi pozwala ;) robię sobie...





Witam nowych obserwatorów, jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie, zostawiacie słowo, które pokrzepia i motywuje :) dobrze, że jesteście!

 Słońce jeszcze świeci...dzień coraz dłuższy...ptaki świergotają...czegóż chciec więcej?
W I O S N A...
Zaproście ją do Waszych serc :)
P O Z D R A W I A M Was...

13 komentarzy:

  1. motyw z kwiatem jabłoni i za mną ostatnio chodzi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka elegancka biżuteria! Zestawiki piękne, a kolczyki... Ah!
    Mam w ogrodzie ładną jabłonkę, rzeczywiście, kwiaty tego drzewa są piękne, szkoda tylko, że tak krótko można je podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie, delikatnie zrobiona tacka; ciekawie skomponowane biżutki...pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniśka coś w tym motywie jest...przyciąga, kusi...
      Edytka - dziękuję :) ja mam wspomnienia jeszcze z dzieciństwa, w sadzie u Babci i Dziadzia stała stara jabłonka a pod nią stół z ławami...ileż się tam czasu z kochanymi ludźmi spędziło :) i ten słodki zapach jabłoni...
      Incognito - dziękuję za miłe słowa również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. pracowita kobieta z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia jest dla mnie motywacją, a ostatnio nieco czasu przesypia, rzadko się to zdarzało dlatego wykorzystuję ten stan jak mogę! :)

      Usuń
  5. Przepiękny ten ostatni komplecik i zapraszam do mnie na candy http://sendi21.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty jabłoni są cudowne! Pasowały by na moją szkatułkę którą właśnie ozdabiam, ale wybrałam już inny motyw :)
    Zapraszam do mnie na Candy ;)
    galganki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty jabłoni są piękne, też kojarzą się z wiosną, z majem....ach :) Śliczna taca! Biżuteria piękna!!!, ten czarny komplet jest boski :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaleję za tym czarnym kompletem :)) i nie mogę doczekać się już wiosny !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie,
    szana-banana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no i co ty opowiadasz, że nie masz co i kiedy tworzyć z Zosią... to co pokazałaś jest piękne, niebieskie kolczyki są dla mnie naj!!Fajnie że masz swoje miejsce do pracy!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj moja wymiankowa paro. Dziekuję za miłe slowa. Twoja taca przepiekna, motyw kwiatu jabłoni jest bardzo śliczny.Bizuteria tez piekna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna gałąź jabłoni - cudnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń