Przez krótką chwilę...

sobota, 31 marca 2012

Zielono mi...

Kolor zielony oznacza harmonię, równowagę, uspokojenie... nie wiem czy otaczam się nim podświadomie pragnąc, by te przymioty koloru zaczęły na mnie działać? Czy może osiągnęłam jakiś wewnętrzny spokój i stąd to wydobycie koloru w otoczeniu? 
Sama nie wiem...
Wiem tylko tyle, że opóźniona z postami jestem ;)  chciałam Wam pokazać, jakie cudowności otrzymałam na urodziny, które obchodziłam jakiś miesiąc temu ;)... zaczynam "chwalipięctwo", ale nie sposób nie pokazać tych rzeczy...
Od mojej Mamy:


Filiżanki moi Rodzice zakupili tuż po swoim ślubie, a zatem 29 lat temu (będzie za niedługo 29, bo ślub brali w kwietniu), sztućce deserowe - bo mi brakowało, a chrzciny Zosi tuż tuż...
A zasłonki od drugiej Mamy...obie Mamy wiedzą, co lubię...


I od znajomych:



A teraz kilka migawek z wiosenno-świątecznej (bo nie sądzę bym zdążyła jeszcze coś innego zrobić) aranżacji kuchni.






I nawet śniadanie może być zielone :)


Dziękuję tym, którym udało się przebrnąć przez tego posta :)
Mam nadzieję, że jutro uda mi się wrzucić troszkę zdjęć moich dzisiejszych poczynań :)
Pozdrawiam Was ciepło...i nie wiem jak u Was, ale w Krakowie dziś brzydko było, nawet gradem postraszyło i na przemian to słońce to deszcz i zagrzmiało parę razy! 
Wiosna w pełnej krasie...koniec marca i zaraz kwiecień, a  kwiecień to potrafi poprzeplatać, prawda?
Dziękuję za Wasze odwiedziny, za to, że zostajecie u mnie na dłużej, że obdarzacie mnie ciepłym słowem...

P O Z D R A W I A M 

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin a prezenty wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Diano :) mnie też się podobają-trafione są! :)

      Usuń
  2. Moc urodzinowych życzeń...pięknie zaklinasz wiosnę, tymi zielonymi aranżacjami...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak prawdziwa czarownica ze mnie ;) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zielony mój ulubiony:)
    Piękne prezenty. Zasłony prześliczne.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój jeszcze jest pomarańczowy-prawda? :) same dodające energii barwy! :)

      Usuń