Przez krótką chwilę...

wtorek, 24 kwietnia 2012

Czeka na wykończenie...

Dziś krótko... Po pierwsze chciałam się pochwalić przesyłką jaką otrzymałam od Diany za udział w organizowanej przez Nią zabawie "Kim jest Diana?" (podobno trafiłam z opisem)...w przesyłce znalazłam: karteczkę, wiosennego ślimaczka 
(śliniaczka ;) Zosia go obślinia jak tylko może) broszkę oraz czekoladę na gorąco...Zobaczcie jak się wszystko prezentowało:


U Diany ciągle się coś dzieje, ledwo skończyła się jedna zabawa - proponuje kolejną, skończyła się wymianka przyrodnicza, następnego dnia Diana zaprasza na wymiankę podróżniczą...
i tak rodzi się uzależnienie...
Dobrze, że skutkiem takiego uzależnienia jest możliwość pobudzenia wyobraźni, kreatywności :) żeby wszystkie uzależnienia takie "groźne" były!


Chciałabym Wam pokazać jakieś ostatnio poczynione przedmioty, 
ale większość zaczęta czeka na wykończenie, 
więc dziś tylko troszkę biżuterii... 



 Dziękuję Wam za odwiedziny...
DOBREGO DNIA!

11 komentarzy:

  1. Ciesze się że przesyłeczka doszła, a mnie się bransoletka bardzo podoba lubie połączenie perełek z przezroczystymi koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już u Diany pisałam ... przepiękne ślimaczysko !
    wow ... te białości na szyję cudne ! a ja nie umiem robić biżu ... hm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie za biżuterią nie przepadam ale jeśli zakładam to tylko delikatne. Przepiękna biżuteria na prawdę jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja biżuteria:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślimaczysko! Cudne prezenty dostałaś :)
    Perełeczki.... Ha, ile ja tego w domu mam! Będę musiała wykorzystywać, bo efekty, jak widzę u Ciebie, są tego warte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie branzoletki, z resztą Ksji także: ponoć swietnie smakują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba byłaś grzeczna takie prezenty???...łądna biżu!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biżuteria:)Taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne biżutki =}
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w zabawie =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń