Przez krótką chwilę...

wtorek, 3 kwietnia 2012

Kwiat jabłoni...

Natrafiłam niedawno na blog Moniśki i skusiłam się na udział w organizowanej przez nią MAJÓWCE...


Jako zgłoszenie do konkursu dodaję moje ostatnie wytworki: cukiernicę i świeczniki...


A tak się zestaw prezentuje na wcześniej wykonanej już tacy:

  
Nagrody w majówce sponsoruje:
Warto spróbować...zapraszam i Was, przyłączcie się do zabawy :) im nas na majówce więcej będzie tym weselej. I koniecznie zajrzyjcie do pracowitej Moniśki, ona ciągle coś robi...jak ta pszczółka...
Trzymajcie się ciepło!

16 komentarzy:

  1. Wyglądają prześlicznie, życzę powodzenia w wyzwaniu, aż mi się przypomniało, że nie mam cukiernicy w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie wiedziałam wcześniej ;) dostałabyś cukiernicę zamiast czegoś innego ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. Dziękuję za zgłoszenie do konkursu, a praca śliczna:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. W samej tacy byłam zakochana, ale cały komplet powalił mnie na kolana! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy komplecik!!!!a zresztą juz mam Twoje dzieła tak więc zacieszam podwójnie!:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny komplet!!! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach wiosna :) komplet jest uroczy Tynko, czy na jesień będą jabłuszka z tych kwiatów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pszczółki zdziałają swoją robotę to jasne, że jabłka będą :)

      Usuń
  7. Bardzo przeładny komplet wiosenny:)
    Wiem, że nie ma słowa przeładny ale wszystkie inne słowa opisujące jego piękno zostały już użyte;)
    Dobrych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli możesz to wyłącz tą weryfikację słowną, bo jest denerwująca:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Chcę Ci niezmiernie podziękować za komplet biżuterii. Strasznie spodobał się mojej mamie, więc ja tym razem zrobiłam niespodziankę i jej podarowałam. Na ciele prezentuje się wszystko o wiele, wiele ładniej :)

    Chciałabym Ci życzyć spokojnych, radosnych Świąt i jeszcze więcej natchnienia, abyś robiła jak najwięcej takich cudeniek :)
    Pozdrawiam Ciepło,
    Szana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech te Święta Wielkanocne będą pełne nadziei i wiary,
    Niech Chrystus Zmartwychwstały przyniesie
    wiosenne kwiaty radości, miłości, spokoju i szczęścia.
    Ciepłych, pełnych radosnej nadziei Świąt
    Zmartwychwstania Pańskiego,
    rodzinnego ciepła, radosnych spotkań przy wielkanocnym stole
    oraz smacznego święconego jajka

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Wam za słowa uznania :) ciepło się robi na duszy :)
    Dziękuję też za życzenia świąteczne :)
    Pozdrawiam Was wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam na komplecik, bo ślicznie wygląda. Dziękuję również za miłe słowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń