Przez krótką chwilę...

wtorek, 3 kwietnia 2012

Kwieciście...

W tym roku zamiast karteczek z okazji Świąt Wielkiej Nocy - życzenia dla przyjaciół i bliskich wykonałam na tabliczkach, deseczkach...tak się prezentują od wierzchniej strony...po drugiej stronie karteczka z życzeniami od serca...



Poza tym udało mi się kilka innych kwiecistych komplecików zdziałać...
Tylko kwiat jabłoni zostaje u mnie, ale o tym w kolejnym poście reszta się już rozeszła...




 A co mi tam! Nowy rok, nowe wyzwania, nowa ja, więc czas stać się bardziej odważną...nowy post za chwilę...bo to warunek udziału w pewnym konkursie... 

Słońce dziś świeciło u mnie, spacer z Zosią udany...
P o z d r a w i a m






3 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł z tymi tabliczkami, a prezenty z pewnością ucieszą

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na zastąpienie wielkanocnych kartek :) Bardzo bym się ucieszyła gdybym otrzymała od kogoś życzenia właśnie w takiej postaci :) Zazdroszczę słońca... u mnie pada deszcz i śnieg na przemian :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tabliczki z życzeniami to świetny pomysł!!! Kompleciki też urocze :)

    OdpowiedzUsuń