Przez krótką chwilę...

sobota, 21 kwietnia 2012

Miodowa żywica

Mowa oczywiście o bursztynie. W zeszłym roku pierwszy raz w marcu, a potem w lipcu byłam w Gdańsku - piękne miasto!
 I pięknie się zaopatrzyłam w bursztyny...



A ta biżuteria powstała na zamówienie dla pewnej Pani, mam nadzieję, że przypadnie do gustu...



Od wczoraj jesteśmy w mojej rodzinnej miejscowości, niestety pogoda w kotlinie nas nie rozpieszcza :(
Dlatego dodaję słoneczne zdjęcia sprzed 2 dni :) może słońce wróci? 


Pozdrawiam 


6 komentarzy:

  1. bardzo lubię bursztyny:) ale rzadko je noszę;) biżuteria piękna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdańsk to rzeczywiście przepiękne miasto.
    takie romantyczne i bardzo klimatyczne.
    bursztyny mają w sobie coś magicznego.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem fanką biżu z bursztynami !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bursztynowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Bursztyny piękne zakupiłaś, biżuteria bardzo ładna udana,jestem pewna, że się podoba właścicielce:)
    gratuluję zdolnych rąk i pomysłów:D

    OdpowiedzUsuń