Przez krótką chwilę...

niedziela, 22 kwietnia 2012

Po wymiance...

Pierwszy raz brałam udział w wymiance, ale na pewno nie ostatni, bo zabawa świetna!
Przyrodniczą wymiankę ogłosiła Diana, moją wymiankową parą była Bożenka ...oto co od Niej otrzymałam:



Śliczną deseczkę, zakładkę w motyki (ciekawe, której książce przyjdzie jej służyć? I motylkowy brelok, który natychmiast wpięłam do kluczy-mam nadzieję, że teraz nie będę ich gubić :)
Recyklingowa puszka też od razu znalazła u mnie swoje miejsce :) cieszy oko na biurku-warsztaciku.
I przydasie (które już wkrótce wykorzystam) oraz słodkości :)
Bożenko, bardzo dziękuję za piękne przedmioty!

Ja Bożence wysłałam:


Zdjęcie w nocy robiłam, dlatego tak słabej jakości... w przesyłce znalazły się: bratkowe przyborniki na biurko, troszkę naturalnej biżuterii, recyklingowy koszyczek i świecznik z papierowej wikliny, troszkę przydasiów i słodkości.
 Bardzo się cieszę, że mogłam brać udział w tak fajnej wymiance.
Pozdrowienia...dziś święto naszej Ziemi...jak go uczcicie?

8 komentarzy:

  1. Fajnie :D
    Ja raczej nie będę czciła Dnia Ziemi xD :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty, dziękuję za udział w wymiance a Dzień Ziemi uczczę siedząc w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne prezenty Justyś ...
    ja też ze swojej wymianki jestem bardzo zadowolona !
    miłej niedzieli na łonie przyrody ...

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne prezenciki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty:)Niespodziankę już pakuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wymianka Wam się udała.
    super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezenty:)oj przyborniki to jest to co na biurku potrzebne jest:)na moim zawsze bałagan, którego nijak ogarnąć nie idzie:)

    OdpowiedzUsuń