Przez krótką chwilę...

czwartek, 26 kwietnia 2012

Podaj dalej i Ślimak

Dziś o zabawie "PODAJ DALEJ"...kilka dni temu udało mi się załapać na nią u Iwonki  
I właśnie dziś rano otrzymałam taką oto paczuszkę:
Super "przydasie"...wykorzystam na pewno!
DZIĘKUJĘ IWONKO!
Kiedy dostaję taką paczuszkę cieszę się jak dziecko. Najfajniejsze jest to uczucie, kiedy się kopertę otwiera, wielka niewiadoma, co w środku...a jak już zobaczę -tak jak dziś- od razu "zapalają się lampeczki" co z tym mogę zrobić (??) jak fajnie wykorzystać (??) takie bombardowanie myśli przez pomysły! A potem już nic tylko odszukać chwilę na to, by pomysły zrealizować...

A teraz do rzeczy! :) Kto chętny na zabawę?
Regułą tej zabawy jest jej nazwa, czyli PODAJ DALEJ...a zatem podaję...CO? Poza zasadami jeszcze nie wiem.

1. DWIE osoby (prowadzące bloga), które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie drobiazg .
2. Proszę także napisać do mnie maila z adresem do wysyłki owego drobiazgu.
3. Duszyczki te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty trzeba  wysłać jak najszybciej żeby dalej się bawić. (ja proszę o czas do poniedziałku)

A na zakończenie pokażę Wam wspomnianego wcześniej Ślimaka od Diany, który dostał ksywkę Śliniak...dlaczego? Odpowiedź na zdjęciu poniżej:
Zosi chyba smakuje :)

Trzymajcie się ciepło!!
POZDRAWIAM

7 komentarzy:

  1. Ha jestem pierwsza, świetna zabawa bo ja też uwielbiam dostawać paczki-prezenty, ale też sama lubię robić dla innych prezenty - niespodzianki. Więc zgłaszam chęć zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że ślimak śliniak spodobał się Zosi, wysyłam go do Ciebie bo moja Ala właśnie tak samo naszego maltretuje z wielkim zadowoleniem :) A Zosieńka jaką cudną ma czuprynkę :) Pozdrawiam Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atino, proszę o adres do wysyłki na maila...ps. to prawda, że móc zrobic komuś niespodziankę to super sprawa! :)
      Diano, do Ciebie adres mam :)...a Z.faktycznie czuprynkę ma-hehe od urodzenia, teraz się jej wyciera od obracania główką w każdą stronę.
      Dobrego dnia dla Was :)

      Usuń
  3. A to szczęściary :) gratuluję prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że Zosieńka najbardziej skorzystała.
    bardzo fajny pomysł na zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawa super.
    Ślimak śliczny. Nie dziwię się, że Zosi przypadł do gustu;)
    Pozdrawiam Was ciepło kochana!

    U nas dzisiaj w końcu Słońce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. hej tak patrze że chyba jeszcze jedno miejsce wolne w podaj dalej jeśli tak to ja chętnie się piszę do zabawy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń