Przez krótką chwilę...

wtorek, 10 kwietnia 2012

Wyniki CANDY i łapanie licznika

Tadam! Ogłaszam wyniki mojej pierwszej "rozdawajki"....
Nie ma strasznie długiej fotorelacji...musicie uwierzyć na słowo, lista zrobiona ( i w tej wersji została jedynie sfotografowana, następnie pocięta na losy), chętnych na komódkę było w sumie 138 osób, frekwencja przeszła moje najśmielsze oczekiwania! 


Wylosowałam  ewinkę 
SERDECZNIE GRATULUJĘ...zwyciężczynię proszę o przesłanie adresu na maila!
Na adres korespondencyjny czekam do czwartku do północy...jeśli go nie otrzymam losuję kolejną osobę. 
WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA UDZIAŁ W ZABAWIE!
Spodobało mi się, więc tego typu zabaw na pewno będzie więcej.
A już teraz na niespodziankę zapraszam:
Może uda się komuś złapanie licznika? Tym razem łapiecie 2012 :)
POZDRAWIAM WAS CIEPŁO!

24 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni. Będę próbowała łapać licznik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dla zwyciężczyni nic dziwnego, że tylku chętnych wszak komódka wspaniała, a licznik będę próbowała złapać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę , gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Zwyciężczyni! :)
    Przy okazji zapraszam też do mnie na zabawę :)

    Pozdrawiam gorąco
    Malena

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwyciężczyni gratuluję (i cichutko zazdroszczę :D ) a tobie kochana dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje i dziękujemy za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    P.S.
    Przy okazji zapraszam na moje CANDY.
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o, udało mi się złapać licznik ;) wysłałam juz printscreena ;)
    pozdrawiam i zapraszam też na Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i dziękujemy za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :D
    I zapraszam na moje candy :D
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/2012/04/moje-candy-d.html?showComment=1334150033339#c4787446364736805094

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za gratulacje. Nie mogłabym się nie zgłosić po odbiór, bo komódka śliczna i to moje pierwsze wygrane candy:))) Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ewinko =}
    Dziękuję również za zabawę =}
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję Wam za udział w zabawie...zapraszam na kolejne, na pewno jakąś wkrótce wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo za zabawę :) Gratuluję serdecznie Zwyciężczyni!!!
    Przy okazji zapraszam na moje powitalne Candy
    http://jasminowysen.blogspot.com/2012/04/i-na-reszcie-candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję:) Dziękuje za zabawę i pozdrawiam:) Będę zaglądac do Ciebie

    OdpowiedzUsuń