Przez krótką chwilę...

sobota, 26 maja 2012

Mamusiowa wymianka

Dziś po raz pierwszy tak naprawdę świętuję Dzień Matki.
Zosia jest z nami :) dzięki niej jestem mamą!
Bycie nią nie zawsze jest łatwe...macierzyństwo uczy pokory, cierpliwości, empatii, o odpowiedzialności nie wspomnę...motywuje do działania! 
Dziecko to chyba ten najwspanialszy dar dla rodzica :)
Kolejnym najlepszym prezentem był wspólnie spędzony dzień :) 
ja, Mężuś i Zosia :)
A poza tym...upominki z mamusiowej wymianki zorganizowanej przez Plecionki Joanki.


Moją wymiankową parą była Wiola...cudności tworzy! I cudności przywędrowały do mnie i mojej mamy. Zobaczcie:



Otrzymałam śliczne komplety biżuterii (kolczyki plus bransoletki) i pomarańczową brochę! Oraz przydasie, które już pomału zaczęłam wykorzystywać i słodkości. Dla Zosi był ten cudny aniołek i moja córcia w ten sposób ma swojego kolejnego aniołka. Zupełnie z przypadku i jeszcze nieświadomie została ich kolekcjonerką :)
Dla mojej Mamy Wiola przygotowała czerwony zestaw - korale, broszka i naszyjnik z wisiorem. 
Z tego co wiem mojej mamie bardzo się podobał prezent. 
Dziękujemy Wiolu :) wszystkie 3 :)
A oto co otrzymała Wiola i Jej Mama Małgosia. 
Wiola podpowiedziała mi, że Jej Mama lubi delikatne kolczyki, więc ode mnie powędrował zestaw kolczyków na różne okazje a także zawieszka na nie...dla Wioli przybornik na biurko, koszyczek 
z papierowej wikliny ze słodkościami i przydasiami oraz fioletowy komplecik biżuterii.




 Kolejny piękny dzień powoli chyli się ku zachodowi...
Dla wszystkich Mam w dniu Waszego(naszego) święta uśmiechów ich pociech życzę!
Dla mojej Mamci buziak :*
I dla drugiej Mamy też :*






9 komentarzy:

  1. cudowne prezenty dostałyście.
    każde dziecko musi mieć swojego anioła stróża.
    najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy i Córki na pewno zadowolone;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci kochana za udział w wymiance :) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenciki:)Kochana Tobie również pięknego przeżywania bycia mamą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna wymianka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za prezenty są śliczne i cieszę się że sprawiłam wam choć trochę radości:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pewna, że wszyscy się bardzo cieszyli z tak cudownych prezentów :) Nie mogę nigdzie znaleźć twojego adresiku mailowego, a myśl o koralikach mnie oczywiście zachwyciła. :)

    OdpowiedzUsuń