Przez krótką chwilę...

sobota, 26 maja 2012

Motyle

Już za chwilę Dzień Matki...
Czas pokazać, co powstało dla Mam: dla mojej  Mamy E., dla drugiej Mamy M. i dla Mamy Chrzestnej Zosi, czyli dla Katriny :) każda już otrzymała swój prezencik, więc śmiało prezentuję:
Dla moich Mam:



Dla Katriny:



Karteczka przy motylkowym komplecie powstała z wykorzystaniem elementów, jakie otrzymałam od Iwonki z Twórczego Kącika.
Przy okazji powstały też inne biżutki, utrzymane w podobnym klimacie, bo większość w klimacie "motylkowym"...dziś zdjęciowo, może Was nie zanudzę?




Otrzymałam też cudne przedmioty od Katriny...ale to już wkrótce.
Nie mogę się też doczekać, żeby pochwalić się cudnościami jakie dostałam w ramach wymianki Mamusiowej od Wioli! 
Zrobiłam też wymiankę prywatną z Dakolą i Iwonką...dziewczyny, przedmioty od Was już się doczekały chociażby częściowego wykorzystania :) 
Takie wymianki są super...poszerzają horyzonty!
Dobrej nocy Wam życzę...do jutra!
:)



6 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się, że nie mając własnych dzieci dostanę kiedyś prezent na Dzień Matki... To takie miłe :) I jak tu nie kochać takiej Chrześnicy? A motylki są śliczne. Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te komplety motylkowe a naszyjnik bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniste ... ja tradycyjnie z kwiatami wpadam do swojej mamci !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam piękne cudeńka:)Wymianka z Tobą to super przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Tosia (lat 3) zobaczyła motylki i oczywiście: "Mamuniu!!! jakie przepiękne!!!" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne jak to się stało że ich nie zauważyłam wcześniej

    OdpowiedzUsuń