Przez krótką chwilę...

czwartek, 31 maja 2012

Następny za rok...

Koniec...przeminął...dosłownie parę minut temu skończył się...co? 
Najpiękniejszy wiosenny miesiąc - MAJ...następny za rok.
Dziś pokażę Wam troszkę biżuterii tak na zakończenie maja... szkatułki, świeczniki w trakcie wykończenia :)
Na ostatniej fotce załapał się tylko komplecik dekupażowy, 
wciąż niedoskonały, ale sam fakt, że się próbuje cieszy! :)

Monotematycznie będzie... może przebrniecie?









 POZDRAWIAM i dobrej nocy...
PS. zegar na komputerze pokazuje już dawno po północy, ale ustawienia bloga jakieś inne, więc data posta jeszcze z ostatniego dnia maja...nie mam pojęcia gdzie się godzinę i datę TU zmienia... i w ogóle zjadło mi pierwszy mój wpis! :( trudno...potwierdza się to, że analfabetką komputerową jestem...
teraz już na pewno dobranoc




12 komentarzy:

  1. W wielkim skrócie, bo pora późna, wszystko śliczne :) Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Twój decoupage, a ten kwiatowy motyw na zielonym tle jest prześliczny no i pierwszy naszyjnik bardzo mi się podoba, jak ktoś ma talent to wszystko cudownie mu wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. I zawieszki z Beads :) Superowe kolczyki kwiatkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrnęłam do końca z miłą chęcią.
    bardzo lubię duże otwierane zawieszki.
    chyba pamiętniki się je zwie czy namiętniki.
    nie wiem...
    mam taki jeden, dostałam na 18 urodziny od rodziców, w kształcie serca, by blisko mieć zawsze tych, których kocha się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. same slicznosci ... a skrzyneczka jest przecudna pozdrawiam ciepliuteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne biżutki, a szkatułka cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam z przyjemnością wszystko:)Wszystko cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisior z pierwszego zdjęcia jest niesamowity!!! Wprost nie moge oderwać od niego wzroku! Przypomina mi taki jeden, ze zdjęcia mojej babci... chyba jeszcze sprzed II wojny... tak, czy siak...
    ZAZDROSZCZĘ !!!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękności a kolorystyka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny naszyjnik:)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi sie bardzo pdooba taka kolorystyka :))

    OdpowiedzUsuń