Przez krótką chwilę...

piątek, 18 maja 2012

Po burzy zawsze wychodzi słońce...

A po nocy wstaje dzień...taka kolej rzeczy.
Ostatnie dni nas nie rozpieszczały, aura pogodowa, atmosfera blogowa (o odejściu bliskich...depresyjne, posty o plagiatach, pretensjach etc.) nie były sprzyjające...ani nastrajające do czegokolwiek...
Niestety...tak bywa...wciąż na nowo się o tym przekonuję, codzienność nas nie rozpieszcza, ale żeby nie zatracić w sobie dziecięcej ciekawości świata, niewinności, wiary w drugiego człowieka pomimo wszystko - co trzeba zrobić? Nie znam na to recepty...
Ja po prostu cieszę się życiem, takim, jakie jest ono każdego dnia, biorę je z tym, z czym do mnie przychodzi...nie zawsze przychodzi z dobrymi rzeczami, ale wtedy jest czas na zastanowienie się, na chwilę refleksji...
Wtedy przez krótką chwilę trzeba się zatrzymać...

Posłuchajcie: Lidia Jazgar "Szczęście"

Na szczęście w życiu są osoby, które sprawiają, że pomimo burzy promienie słońca docierają do nas :)
To nasi bliscy, przyjaciele, ale i tu można się spotkac z bratnimi duszami :)
Nie myślcie, że nad moją głową jakieś czarne chmury...to Wasze nastroje, problemy, smutki mnie trochę dziś tak nastroiły, żeby więcej napisać... ;)

Ja dziękuję Dianie...byłam jej pierwszą klientką w artillo, bo dawno temu zakochałam się w koniku morskim...a Diana zrobiła mi i Zosi wielką niespodziankę i przysłała wraz konikiem pieska - o jakiego kiedyś pytałam, czy by nam zrobiła!


Zosi bardzo się spodobał! Wzięła się ostro do zabawy :)
Dziękuję także Atinie za wyróżnienie, które otrzymałam od Niej dawno, dawno temu...nie wiem czym sobie na to wyróżnienie zasłużyłam, ale DZIĘKUJĘ...Atina to kobieta, która mnie inspiruje do próbowania nowych technik w decou :) Zajrzyjcie do Atiny!
Zgodnie z zasadami wyróżnienie przekazujemy 5 autorom blogów (u których nie ma jeszcze 200 obserwatorów)...
1.http://plecionkijoanki.blogspot.com 
2.http://handmadeangelus.blogspot.com
3.http://emiliowy-swiat.blogspot.com
4.http://domnawygnanku.blogspot.com
5.http://arsjwwsrodbrzoz.blogspot.com


 Serdecznie pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. To miłe co napisałaś o mnie i bardzo Ci za to dziękuję, nie zdawałam sobie sprawy że mogę kogoś inspirować:):)tym bardziej że ja cały czas się uczę, ale może właśnie tak ma być człowiek powinien się uczyć do końca, bo inaczej można popaść w samouwielbienie a to już krok do zarozumialstwa.
    Poza tym Tynko głowa do góry inie trać wiary w dobrych ludzi. Pozdrawiam i jeszcze coś - w pełnio zasłużyłaś na to wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam pieska u Diany. Śliczny jest:) Widać przypadł Zosi do gustu:)

    A z tym nastrojem... ludzie są różni. Stąd te sytuacje. Ale jak napisała Atina nie wolno tracić wiary w dobrych ludzi. Nimi się otaczaj i z nimi żyj.

    Pozdrawiam Was ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie zauważyłaś ode mnie wyróżnienia :) Zapraszam więc pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyróżnienia.
    dziękuję :))
    miło za każdym razem, gdy się takie otrzyma.
    a ziemniaki z gzikiem szczerze polecam, super wiosenne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratluję - ale zasłużenie, bo bardzo fany blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieseczek jest prześliczny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. O w życiu! Wyróżnienie dla mnie? Dziękuję bardzo! Jestem też osobą, która wrażliwa jest na niesprawiedliwość, ale są wokół osoby, które są z Tobą! Skup się właśnie na nich resztę niech idzie na drzewo!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wyróżnienia ...
    fajna zabaweczka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie da się żyć niezauważając tych, którzy są tzw. "źli" jednak można nauczyć się przechodzić obok nich i nie rpzywiązywać do nich żadnej uwagi; można natomiast z uśmiechem rozglądać się dookoła poszukując takich samych, wesołuch spojrzeń :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń