Przez krótką chwilę...

niedziela, 13 maja 2012

Tańcowała igła z nitką...

Pamiętacie wiersz Jana Brzechwy?
Tańcowała igła z nitką,
Igła - pięknie, nitka - brzydko.
Igła cała jak z igiełki,
Nitce plączą się supełki.
Igła naprzód - nitka za nią:
"Ach, jak cudnie tańczyć z panią!"
Igła biegnie drobnym ściegiem,
A za igłą - nitka biegiem.
Igła górą, nitka bokiem,
Igła zerka jednym okiem,
Sunie zwinna, zręczna, śmigła.
Nitka szepce: "Co za igla!"
Tak ze sobą tańcowały,
Aż uszyły fartuch cały! 

Ciekawe czy Brzechwa miał doświadczenie z szyciem?
Nic bardziej dokładnie nie odzwierciedla mojej pracy z igłą i nitką jak ten wiersz...ileż supełków się narobiło, tylko puenta się nie zgadza, nie powstał fartuszek a na razie takie oto rzeczy: opaska dla Zosi, nawet pasuje oraz broszka inspirowana broszkami, jakie robi Diana i żeby nie była osamotniona to do kompleciku bransoleta i kolczyki:



Zakupioną w pasmanterii koronkę wykorzystałam też do stworzenia wieszaczka na kolczyki, zrobiłam coś dla siebie :) 
Mężuś już mi go przywiesił w łazience i kolczyki mam w jednym miejscu.



 Dziękuję za Wasze słowa pod poprzednim postem.
Chciałam się jeszcze podzielić z Wami piękną piosenką, ostatnio ciągle jej słucham:

POZDRAWIAM WAS CIEPŁO

23 komentarze:

  1. Świetny ten pomysł z wieszaczkiem na kolczyki a ja tego mam od groma i poniewiera się to tu, to tam, muszę zerżnąć ten pomysł jeśli oczywiście pozwolisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :-) a wieszaczek na biżu ekstra

    OdpowiedzUsuń
  3. Opaska przesłodka, a wieszak na biżu to rewelacja - sam pomyślę nad czymś takim ;)
    Dziękuję ci też bardzo za zapisanie się na moją wymiankę, mam nadzieję że będzie ktoś jeszcze :D
    Miłej niedzieli życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkrywasz swój kolejny talent. Cudownie!

    A piosenka znam oczywiście. Kocham ten zespół. Kocham poezję śpiewaną, której tutaj w Bieszczadach nie brakuje. Jakże się uśmiechnęłam, kiedy zobaczyłam ten link!
    Nie wiedziałam, że tego słuchasz:)))))

    Ostatnio w weekend majowy jak weszłam na Połoninę Wetlińską, w Chatce Puchatka, na szczycie kupiłam płytę Domu o zielonych progach. Znasz?
    Mam ochotę teraz pytać: a to znasz? a to słyszałaś?

    Miło w erze techno spotkać kogoś kto odnajduje piękno w takich dźwiękach:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Atina oczywiście pozwalam :)
    Aniu dziękuję!
    Isabell - dzięki, a osób na wymiankę na pewno przybędzie
    dakola - dzięki Tobie już poznałam :) dobrze się słucha!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten wieszaczek pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka stworzyłaś:)Piękny komplecik:)A piosenki też lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna opaska, wygląda cudownie a broszka i komplecik super, fajne mają kolorki, no a wieszaczek na kolczyki bardzo funkcjonalny, ja mam wszystkie w szkatułce (choć wiele ich nie mam)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieszaczek - pomysł cud - miód!
    śliczna jest ta bransoletka. Perełki ostatnio bardzo mi się spodobały ;)
    Jeju, szycie! Chciałabym to potrafić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieszaczek na biżuterię genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koronka do kolczyków hihi no nie moge co za pomysł. No świetny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i udało się!!!!a wieszaczek na kolczyki jest super...ja knuje nad jakim już od dłuższego czasu ale nic mi się nie podoba!Papatki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pomysły :) Twój blog jest nieamowitą inspiracją :) A piosenka... tyle z nią wspomnień :)
    Coś czuje, ze zacznę być stałą bywalczynią Twojego bloga :)

    Pozdrawiam
    Nashi

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny bardzo dziękuję Wam za te słowa, witam nowe-aczkolwiek znajome twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale nie widać po pracach aby w trakcie coś tam ci się plątało i motało :)bo wszystko ładnie wyszło

    Tymczasem zapraszam do mnie na Candy :)
    http://oszyciu.blogspot.com/2012/05/candy-dla-wszystkich-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Broszka, bransoleta i kolczyki przepiękne. Uwielbiam połączenie brązów z odcieniami niebieskiego. Przecudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna opaska :)!!! Też mi chodzi po głowie szycie - chciałabym sobie poszewki na poduszki na kanapę uszyć. Tylko ja mam słomiany zapał... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gzik, droga tynko to twaróg ze śmietaną i np. rzodkiewką, szczypiorkiem.
    powiedz, że nie znasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, że znam...ale nie wiedziałam, że to gzik :)

      Usuń
  19. Oj, szycie to jednak proste nie jest, ale Tobie jednak cierpliwie wszystko się udalo :)

    OdpowiedzUsuń