Przez krótką chwilę...

czwartek, 24 maja 2012

Zrób z tym coś

Dawno, dawno temu, znajoma dała mi trochę naturalnych kamieni 
(z przeważającą większością bursztynu), które zbierała, kupowała na giełdach minerałów...


Poprosiła "zrób z tym coś". Długo to coś nie chciało powstać, aż do wczoraj...dodałam troszkę bigli, zawieszek, żyłki jubilerskiej, szczyptę wyobraźni, nieco wolnego czasu podczas snu Zosieńki i powstało COŚ:





 W przyszłym tygodniu będę się widziała ze znajomą, więc zapytam co będzie chciała żebym zrobiła dla niej z reszty kamieni? 

A ponieważ wreszcie udało mi się odszukać mój ulubiony motyw-konika morskiego - (cudne rzeczy w sklepie beads.pl)...zrobiłam coś dla siebie:


Tym morskim akcentem kończę.
Pozdrawiam słonecznie!
:)


21 komentarzy:

  1. Kochana cudne rzeczy zrobiłaś z tych kamyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech jak zwykle... ładnie i pomysłowo:)
    Ja kiedy spojrzałam na kamyczki, od razu pomyślałam 'ramka':)
    Do biżuterii chyba brakuje mi cierpliwości. Ale...
    właśnie mam pytanie do Ciebie na ten temat;)
    Mam zawieszkę drewnianą, którą chce zdekupażować. Wymyśliłam, że chciałabym by zawisła na takich kilku sznurkach bądź rzemykach. Tylko pojęcia nie mam jak zrobić do tego zapięcie? Co kupić? Nigdy biżuterii nie robiłam więc liczę na podpowiedź;)

    Pozdrawiam Ciebie i Zosieńkę Malutką:)
    Słonecznego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu są takie zapięcia do rzemyków, wsuwasz w nie rzemyk, zaciskasz dodajesz karabińczyk i kółeczko i gotowe, albo ozdobne zapięcie, mogę Ci podesłac :)

      Usuń
  3. Eleganckie cosie ;-))
    Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczną biżuterię stworzyłaś :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest to pełen "rycycling"... i już wiem komu mogę podesłać mój woreczek różnych kamieni i świecidełek który leży i się kurzy!!!Morskie koniki sa super!:)Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie i "zdrowo" :) Bo bursztyny podobno leczą. Na przykład tarczycę... Ciekawe czy to tylko teoria... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne biżutki a koniki morskie też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sliczna bizuteria ci powychodziła ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny, a teraz do decoupage zmykam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna biżuteria, masz talent w rękach i fajna wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasny kamyczek z kołem sterniczym jest genialny! Zazdroszczę takiej ilości kamyczków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale wykorzystałaś kamienie, jeśli lubisz biżuterię zapraszam do mnie na zabawę z passionroom, do wygrania bon 100 zł.
    pozdrawiam
    wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo zdolne łapki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie sobie poradziłaś:) Biżutki śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kolczyki zaraz pod kołem sterniczym są genialne :) Zazdroszczę pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy stworzyłaś!!! Czasem potrzeba trochę więcej czasu, żeby coś wymyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam :)
    Te kamyczki użyczone ;) by powstało z nich COŚ i wracają w zmienionej-wykorzystanej formie do właścicielki :)
    a niekiedy nie czas na wymyślenie potrzebny, ale na wykonanie pomysłu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudeńka stworzyłaś:) a kolczyki z konikiem morskim śliczne:)

    OdpowiedzUsuń