Przez krótką chwilę...

sobota, 9 czerwca 2012

Czerwcowe smaki

Ależ ten czas ucieka...oglądałam sobie właśnie zdjęcia naszego szkraba i uświadomiłam sobie, że to już 5 miesięcy minęło odkąd jest z nami!
A wczoraj przyjechał do nas mój Tata...oczywiście z przesyłką od Mamy (czyli Babci E.) :) podała serniczek i truskawki z ich ogródka...nawet te blade smakowały jak TRUSKAWKI...miła odmiana poczuć ten smak.
Ja na czwartkowe święto Bożego Ciała też upiekłam sernik. 
 Jakbyśmy się z Mamą umówiły, a tu nic z tych rzeczy! Przypadek. 
Oba kremowe, śmietankowe, rozpływające się w ustach.
 Nie jestem szczególnie zdolna jeśli chodzi o pieczenie, więc szukam przepisów naprawdę prostych...sernik Mamy to ten z ciemnym spodem i wierzchem, a mój to ten o spieczonym za bardzo wierzchu ;)
 Więc dziś do popołudniowej kawki kosztowaliśmy serniki dwóch pokoleń...


A z "twórczych" poczynań wyszedł mi taki komplecik, który kojarzy się z czerwcowym smakiem czereśni i truskawek...a porzeczki czerwone chyba już też za chwilę-prawda?


POZDRAWIAM...

przyjemnej niedzieli życzę



13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie podobne do porzeczek, takie już Nam w ogródku dojrzały :)komplecik śliczny bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet śliczny. A ciastko smakowicie wygląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię sernik, moje ulubione ciasto.
    od zawsze robię sernik gotowany, mało pracy i zawsze wyjdzie.
    polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko ależ mi ochoty na sernik narobiłaś, a komplecik śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze a ja nawet nigdy nie próbowałam upiec sernika, bo podobno za trudny ;)
    Czereśniowy komplet zupełnie w moim stylu - wiesz o tym ;D Na pewno super dzwoni i brzęczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny komplecik ...
    bardzo często nakładam od Ciebie bransoletkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny czereśniowy komplet, a sernik uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasto wygląda smakowicie, komplecik zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa, straszliwie kuszący sernik :) komplecik również przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam mniam serniczki pysznie wyglądają:)Komplecik śliczny:)Mi przypomina czerwoną porzeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smacznie i twórczo:) u mnie ostatnio jest szał na gotowany sernik:)dobry jest ,ale ser trzeba przetrzeć przez sitko i to 1,5 kg więc sernik robiony tylko na większe imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serniczki apetyczne:) Komplecik porzeczkowy cudny!

    OdpowiedzUsuń