Przez krótką chwilę...

sobota, 23 czerwca 2012

Dzień Taty :)

Dziś Dzień Ojca!
Mój S. po raz pierwszy tak prawdziwie go przeżywa :)
Dumny Tatuś...kochany człowiek...dobrze, że jest z nami!
Największym prezentem jest dla Niego oczywiście Zosia, ale skromniutki upominek też był:



Fantastyczne zawieszki (dziękuję za ich przesłanie Diano:)) z narzędziami dla Tatusia-"złotej rączki" w formie zakładki, bo Tatuś bardzo, bardzo lubi czytać!
Z kolei mój Tata prawdziwy maraton przyjmowania życzeń ma...wczoraj urodziny, dziś DZIEŃ OJCA...jutro imieniny...drugi Tata podobnie, poza urodzinami...

WSZYSTKIEGO DOBREGO dla Tatusiów :)

Dziewczyny czy Wy też jesteście "córeczkami Tatusia?" :)

POZDRAWIAM



6 komentarzy:

  1. Wyszła prześliczne, no a córusią tatusia jestem oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna zakładka. bardzo pomyslowa, łączy obje pasje taty.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak usłyszy od Zosi "tatusiu" to dopiero będzie totalny odlot :) Odwróci się, żeby nikt w oczach jego łez nie widział - znam ten typ tatusiów córuni ;D
    A czy ja jestem córeczką tatusia.... Hmmmm. Teraz to już chyba nie. Ale ja mam dwie siostry, tak że to zupełnie inna bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie jestem córeczką tatusia - nawet jak mój tata żył to jakoś nie pamiętam jak to było. Za to mój syn jest syneczkiem tatusia :D hehe - oczko w głowie i uwielbiany :D a do tego jak coś złego się dzieje to nie biegnie do mamy tylko właśnie do taty się tulić :) z czego bardzo się cieszę, bo ojciec w życiu dziecka jest bardzo ważny. zakładka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no zawieszki śłiczne ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronika jak tylko się rano obudzi woła Tatę, żeby po nią przyszedł- ubrał, dał śniadanko-niestety Taty często rano już nie ma jak ona się budzi, a mama niestety nie to samo co Tato;)

    OdpowiedzUsuń