Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Podaj dalej 2

W piątek otrzymałam od Marty paczuszkę z zabawy PODAJ DALEJ...to już druga moja taka wygrana... zapisałam się jeszcze do kogoś i zupełnie nie wiem do kogo, haha...ale będzie niespodzianka! Podobnie jak przesyłka od Marty, bo i o tym zapomniałam, zupełnie niczego się nie spodziewałam, a tu listonosz przyniósł pakunek, a w środku:

 

Istotą tej zabawy jest przekazanie jej dalej. Zasady poniżej:

1. Musisz posiadać bloga. 

2. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym postem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie malutki ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni. 

Postaram się nieco wcześniej, żeby nie zapomnieć ;) haha 

3. Osoba zgłaszająca się organizuje taka samą zabawę u siebie i daje szanse trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie. 

4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie. 

Zasady krótkie, jasne i klarowne :)

Zapraszam!

PS. Ponoć od wczoraj coś szwankowało z moim blogiem...faktycznie, od wczoraj nie mogłam się zalogować ani na pocztę ani na bloggera...na szczęście wszystko wróciło do normy...

Gdyby faktycznie się coś stało tęskniłabym...

Pozdrawiam!




4 komentarze:

  1. To może ja się zapiszę:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążyłam tym razem :) Poproszę o (kolejną ;) paczuszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna niespodzianka. takie są najlepsze, a z Ciebie niezła zapominalska jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżbym miała komplet do przesłania niespodzianek? Gosiu, Kamilko i Kasiu? Akceptujecie zasady? :)
    Gosiu proszę Cię o adres na maila...do Ciebie Kamilko i Kasiu mam :)

    OdpowiedzUsuń