Przez krótką chwilę...

czwartek, 21 czerwca 2012

Podróżniczo...


Dziś pierwszy dzień astronomicznego lata ( jutro-22 czerwca- pierwszy dzień kalendarzowego lata) tuż tuż wakacje...więc każdemu się marzą podróże.
Nieco wcześniej do podróży zachęciła nas Diana organizując "wymiankę podróżniczą" była to podróż w głąb naszych marzeń i kreatywnych myśli...może nawet plan na wakacje :)
Moją wymiankową parą była Sylwia-Luna, kobieta, która tworzy naprawdę piękne i oryginalne przedmioty.
Oto co od Niej otrzymałam...paczuszkę pachnąca lawendą! A w środku same cuda! Nie mogłam się napatrzeć...i ten zapach...nie myślałam nigdy o wyjeździe do Francji, ale Sylwia tak ją przedstawiła, że kto by tam nie chciał pojechać?



 

Ja zaprosiłam Sylwię do Włoch...Prezencik dla Sylwi na zasadzie skojarzeń ;)
szkatułka w maki (jak czerwone maki pod Monte Cassino)... a jak Monte Cassino to Włochy a jak Włochy to Rzym a tam warto zobaczyć: Koloseum, schody hiszpańskie, Plac Navona, Forum Romanum, Fontanna di Trevi. Następnie biżuteria, która powstała pod wpływem nagłego przypływu weny po obejrzeniu "Gladiatora" (czy zwróciłyście uwagę jaką cudną biżuterię nosi Lucilla?) naszyjnik i kolczyki (które Sylwia przerobi na klipsy, bo kolczyków nie nosi) oraz "przydasie" i słodkości:



Serdecznie dziękuję Sylwio za wspaniałe prezenty!!
A Tobie Diano za sprawną organizację wymianki.
:)
Dobrej nocy!

12 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuję za udział w wymiance, przygotowałyście śliczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. oba udane prezenty. jakby pamiątki z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. códowne prezęty dostałaś i wysłałaś wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanej wymianki :) Wisior najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wymianka z obu stron:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł ta wymiana .. no i prezenty bardzo ładne .. zwłaszcza pudełeczka :) buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj:)))Dziękuję,że zechciałaś zagościć u mnie na dłużej:)Więc i ja u Ciebie zostaję :)))Piękne prezenty,Wymianka-pomysł genialny!!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna wymiana! I jedna, i druga strona wymiankowa cudowne rzeczy przygotowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tynko bardzo ci dziękuję za wymiankowe prezenty:))) są prześliczne - naszyjnik już nosiłam do pracy a kolczyki jak tylko odpowiednie bazy kupię zmienię na klipsy - nie oddam córce tym razem o nie;) Pudełko już zagospodarowane:)) przydasie wykorzystam na pewno:) dziękuję ślicznie za wszystko:)))) Pozdrawiam Sylwia - Luna

    OdpowiedzUsuń