Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Przyznaję się...

...do tego, że się uzależniłam! 
Od czytania Was, od czerpania od Was inspiracji, od Waszych maili tych od "bardziej ZNAJOMYCH nieznajomych poznanych przez bloga" :)
Wpadłam też jak przysłowiowa śliwka w kompot z wymiankami... po prostu mi się spodobała taka forma! :)
Wymianki są fantastyczną motywacją by działać! By wyłuskać w ciągu dnia, który jak u każdego tylko 24 godziny ma, dodatkowy czas, żeby COŚ dla kogoś zrobić. 
Gosia zrobiła dla mnie piękne serwetki oraz garść kolorowych motylków...a także uraczyła mnie swoim dżemem truskawkowym. Zarzekałam się jak żaba błota, że zostawię na szczególną okazję...ale nie dotrwał. Pyszny był! A serwetki też miałam sobie schować i poczekać aż chociaż odnowię kredens...ale nie mogłam się oprzeć! Dziękuję Gosiu!




Gosia poprosiła mnie o coś w decoupageu. Oto, co powstało:


Nie załapała się na zdjęcie szkatułka, perłowo-żółta z kwiatowym motywem...

Kamila uszyła dla mnie filcowe serduszka w zamian za serwetki do decoupageu: 



Dziękuję Kamilko...jak widzisz serduszka już się zadomowiły :)


Dawno, dawno temu umówiłam się też z Iwonką. Ona wycięła dla mnie papierowe cuda (dzięki nim paczuszki nabierają swojego charakteru, tu kwiatek, tu motylek...a wszystko od Iwonki :)) w zamian za słonecznikowe COŚ z decou:


DZIĘKUJĘ
PS. na zdjęciu nie ma już widocznych wszystkich przydasi od Iwony, bo po otrzymaniu od Niej przesyłki wena szybko do mnie zawitała! a zdjęcie poniżej mam dzięki Iwonie właśnie...ona obfociła "moją komódkę" którą Jej wysłałam i podesłała zdjęcia:


O tym, że Mira cuda tworzy wiedziałam...ale przesyłki od Niej to sama radość.
Umówiłam się z Mirą, że zrobię dla Jej córki klipsy...Mira zaś zabawkę dla Zosi. Oto co Zosia dostała...Mamusi też się dostało co lubi! te dziergadełka białe CUDNE! 
Dziękuję Mireczko!



A oto wymianka z Kamilą...wygrałam Jej Candy (poszewka na podusię) a że nie lubię "pojedynczych egzemplarzy" a sama nie umiem takowych robić poprosiłam o zrobienie jeszcze 2 takich :) Kamila się zgodziła...
Dziękuję :)


 W podziękowaniu dla Niej zrobiłam:


To chyba tyle na dziś...kto dotrwał do tego miejsca gratuluję wytrwałości :)
POZDRAWIAM i dobrej nocy życzę!
 :)




19 komentarzy:

  1. ależ wspaniałości, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe wymianki i jak ich dużo !

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, aż nie wiem o czym pisać... tyle pięknych prezentów.
    same cuda. najwspanialsze są serwetki, uwielbiam takie no i Twoje decoupaguowe cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję :* Tylko jakoś ubogo obfociłaś tą paczuszkę dla mnie! To nieprawda co jest na zdjęciu! Kochane moje - to nawet nie jest połowa! Justynko jesteś za skromna :* Bardzo ci dziękuję za mega pakę :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to zapewne po nocach robisz wymiankowe podarki;)
    Szalona kobieta;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudności:) od Ciebie też bardzo miło dostawać paczuszki i zawsze są pełne wspaniałych niespodzianek Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Śliczności dostałaś i dałaś ;) Wymianki coraz bardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, że blogi są inspirujące i dzięki różnym blogowym działaniom człowiek ma motywację by coś tworzyć, działać :) W przyszłości również chętnie wzięłabym udział w tego typu wymianach - bardzo ciekawy pomysł na uaktywnienie swojej twórczej strony :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no jakie cudnosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej...ale cudowności!!! I te zrobione przez Ciebie i te otrzymane! :) Takie wymianki są super :) A na blogach można zobaczyć różne przepiękne rzeczy robione ręcznie... Już nie mówiąc o świetnych osóbkach, które je tworzą :) Życzę Ci dalej miłego blogowania, tworzenia i poznawania nowych blogowiczek :)))) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj dużo dużo tego :) a wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Justynko nie tylko szkatułka się nie załapała:) DZIĘKUJĘ za super wymiankę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności :) jak się trochę rozkręcę sama z chęcią wezmę udział w wymiankach... dopiero poznaje ten blogowy świat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cuda! tylko pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze powiem, że ja też uzależniłam się od blogowania. Poznaję wspaniałych ludzi z pasją. Jak trochę pobloguję również planuję wymiankę i candy :) A tymczasem dodaję moją skromną osobę do obserwatorów i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń