Przez krótką chwilę...

środa, 11 lipca 2012

Gości u mnie...

Edward!!

Dziś przed południem przywędrował od Iwonki
Położyłam się z Zosią w łóżku, rozłożyłam jej zabawki, ja miałam "Edwarda"...momentami czytałam na głos a Zosia słuchała jak zaczarowana! Ja oczywiście kilka razy ocierałam łezki...Zosia się pobawiła, butlę zjadła a mamusia książkę przeczytała!! Więc czas puścić Edwarda w świat...do mnie odbył swoją 37 PODRÓŻ...do kogo trafi tym razem? Zapisujcie się do niedzieli 15 lipca do północy...zasady poniżej.

]

 Oto co przywędrowało wraz z "Edwardem" od Iwonki!
CUDA! Do tego jeszcze bazy pod karteczki i słodkości...






OTO KRÓTKIE ZASADY ZABAWY:
1. Pozostaw komentarz pod tym postem - (w zabawie biorą udział tylko osoby posiadające bloga).
2. Umieść informację o zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu.
3. Losowanie odbędzie się 16 lipca 2012r.
4. Po wylosowaniu, skontaktuj się e-mailowo, podając swój adres. A po otrzymaniu przesyłki, przeczytaj książkę w ciągu 10 dni.
5. Zorganizuj u siebie następne "PODRÓŻ EDWARDA", na takich samych zasadach (kolejno nr 38).
6. Wpisz się do książki.
7. Dodaj do książki dowolną niespodziankę dla zwycięzcy.
8. Wyślij "Edwarda" z niespodzianką, na podany przez zwycięzcę adres 

POZDRAWIAM WAS :)

16 komentarzy:

  1. Ja się zapisuję koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapisuje sie zapisuje .... strasznie spodbała mi sie recenzja tej ksiązeczki na necie ... mma pytanie teraz mam umiescic informacje o zabawie czy dopiero po losowaniu ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję w kolejce po Edwarda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleś ty szybka.... oj jak ja bym chciała go w
    końcu złapać, za każdym razem mi się wymyka. Zapisuję się i czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybka jesteś, cudeńka do ciebie przywędrowały, ustawię się i ja w kolejkę do poczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też się zapisuję, po raz kolejny ;) Mam nadzieję, że tym razem się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wierzcie mi dziewczyny...Edwarda się czyta jednym tchem :)...
    taka mądra opowieść opowiedziana jak bajka z przesłaniem dla każdego z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się. Morze Edward będzie moją wakacyjną lekturą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuję się - banerek dodam później bo zaraz wychodzę (na szczepienie z małym - buuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja również się zapisuję, już sama nie wiem, który to już raz. MOże tym razem mi się poszczęści ^^. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o może tym razem Edward do mnie powędruje!!!!:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy moge wziac udzial?
    www.mojeszydelkoweprzygody.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomnialm napisac, ze meiszkam zagranica... Czy moge wziac udzial?

    OdpowiedzUsuń
  14. każda z Was bierze udział w losowaniu kolejnej PODRÓŻY EDWARDA...
    karto_flana oczywiście Ty też bierzesz udział, przepraszam, że nie odpisałam wcześniej, ale byłam poza zasięgiem. od piątku do teraz..
    jutro losowanie
    Trzymam kciuki, szkoda, że książka tylko jedna!
    Pozdrawiam Was i dziękuję za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń