Przez krótką chwilę...

sobota, 7 lipca 2012

Lato

Lato w pełni...upały, słońce...marzy się już jakiś pobyt nad wodą, gorący piasek pod stopami...
Jeszcze chwila :) a póki co, nieco "słoneczno-piaskowych" biżutków:

zawieszka do telefonu

bransoletka z rozgwiazdami

słoneczno-piaskowy wisior i kolczyki
Pomysł zaczerpnięty od Gosi-mojej znajomej, która cuda robi!!


W takie upały mrożona kawa smakuje najlepiej :)


 Wypróbowałam dziś też przepis Wioli na placuszki ryżowe...PYCHA! Zrobiłam ze swoim ulubionym jogurtem biszkoptowym, duuuużo cukru waniliowego...posypane cukrem pudrem i z konfiturą z... kto zgadnie z czego ta konfitura? :)


MIŁEGO POPOŁUDNIA i WIECZORU ŻYCZĘ  :)

19 komentarzy:

  1. Ja też w takie dni marzę o plaży, wodzie...biżuteria ładna i wakacyjna:) Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne biżutki, a kawę mrożoną ostatnio bardzo polubiłam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z fig .???? Poproszę o podanie przepisu na placuszki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z agrestu! Uwielbiam agrest i Twoją biżuterię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z agrestu :):):)
    Uwielbiam wszelkie motywy morskie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przy tych upałach i duchocie w domu moim największym marzeniem jest dzika i pusta plaża oraz szum wody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne buteleczki! Cuudne są :)
    Smaku konfitury nie zgaduję, zawsze byłam w tym kiepska, ale placuszki na pewno przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby z agrestu? Muszę spróbować tych placków :) Fajna biżuteria :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne cudeńka zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko śliczne i smakowicie wyglądają ostatnie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chyba stawiałabym na agrest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to prawda ... ja też sączę ostatnio mrożoną kawę

    OdpowiedzUsuń
  13. Biżuteria świetna,a placuszki zapowiadają się apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super drobiazgi i kojarzą się z morzem!!! Mrożona kawa i placuszki-mniam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam mrożoną kawę i chyba też skuszę się na placuszki. Biżutki piękne, bransoletka z rozgwiazdami podoba mi się najbardziej :) Zostaję i obserwuję.
    Zapraszam w odwiedziny do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj morze ci się marzy? ;) Fajowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o adres do wymianki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne bizutki ... za kawa nie przepadam niestety ... ale taka z lodami i bita smietana mrozona czasem wypiję ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za Wasze słowa...niestety żadna z Was (z tych, które próbowały zgadywać) nie odgadła...konfitura jest z ZIELONYCH POMIDORÓW :) pychota...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń