Przez krótką chwilę...

środa, 25 lipca 2012

Mam i ja...

Podglądałam, podziwiałam, wreszcie się zdecydowałam-chcę i ja...co? Torbę uszytą zdolnymi łapkami Anetki. Zapytałam czy uszyłaby mi brązową torbę-oczywiście się zgodziła i w ten oto sposób stałam się właścicielką superaśnej, pakownej i wygodnej torby:


Poza tym Agnieszka ogłosiła u siebie na blogu że chętnie podzieli się pewnymi przedmiotami, które wykonała jakiś czas temu...oczywiście zgłosiłam się z zamiarem wymianki, ale Agniesia mi odpisała w mailu, że nic nie chce ;) ale, że jestem jej ogromnie wdzięczna za przesłanie tak o z serducha tych śliczności, to szykuję dla Agnieszki niespodziankę :)



Od innej Agnieszki otrzymałam takie oto przydasiowe skarby (uwielbiam wszelkiej maści przydasie od Was, bo wyzwalają we mnie dodatkową energię, by coś nowego powstało). A otrzymałam to od Agniesi, ponieważ odpowiedziałam poprawnie na zadane przez nią w jednym z postów pytanie :) i tak "niechcący" powstał konkursik i nagrodę zgarnęłam ja ;)


I na zakończenie pokazywany już kiedyś prezencik, a raczej jego cząstka od Miry...wisi sobie na ramie naszego łóżka...Zosia jak ze mną leży w łóżku zawsze wyciąga do niego rączki...



Dziękuję :)
Wszystkich pozdrawiam słonecznie, na przekór dzisiejszej pogodzie - w Krakowie dziś pada...
Do zobaczenia/napisania/poczytania :)

11 komentarzy:

  1. Torba superowa :) A te wszystkie przydasie to wiedziały do kogo trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba, a wszystkie ozdoby i przydasie super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba, ja też uwielbiam przydaśki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torba :) i inne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba wygląda wspaniale, zazdroszczę. Toreb nigdy za wiele :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. torba śliczna. szyta jak na miarę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ogromnie,że wpadła Ci torebunia w oko:)))A prezencików gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba i ekstra prezenciki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba rewelacyjna taki mój styl!!Inne prezenty też super. Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudeńka dostałaś:)Torba super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem do czego zainspirują Cię "przydasie". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń