Przez krótką chwilę...

środa, 1 sierpnia 2012

Morska bryza

Niedawno Wiola wpadła na pomysł wyzwania, w którym należało zrobić COŚ w klimacie "morskiej bryzy"...chwilę później na tę okoliczność powstał blog Klub Twórczych Mam, do którego mnie zaprosiła a ja z chęcią zaproszenie przyjęłam :)


Lipcowa interpretacja tematu wyzwania "morska bryza" w mojej wersji wygląda tak:


Bransoletkę przygotowałam dla Joasi, z którą umówiłam się na prywatną wymiankę (i wpisała się według mnie w klimat wyzwania), bo od dawna szalałam na punkcie jej misiaków...co prawda miś poleci dalej do pewnej młodej damy, ale przez chwilę i ja cieszyłam nim oko:


 A to jeszcze cudeńko od Joasi dla mnie...


Serdecznie dziękuję za pomysły na przepisy cukiniowe pod poprzednim postem, oczywiście na razie były placki, zupa krem i panierowane krążki...pozostałe propozycje systematycznie odszukuję w necie i wypróbuję :)
Pozdrawiam Was ciepło :) 
Dziękuję za odwiedziny...



14 komentarzy:

  1. Prześliczna ta morska bransoletka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. iście morska bransoletka.
    podziwiam Cię za precyzję i cierpliwość. w życiu nie chciałoby mi się nawlekać tych koralików... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak południowe morze, gdzie woda jest turkusowa i tak czysta, że widać dno. Misio jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie szeleszczące bransoletki są idealne na lato, kiedy nadgarstki i ramiona można eksponować w całej okazałości... A do tego piękne, morskie kolory :)
    Myślę, że ta bransoletka świetnie wpasowuje się w temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Morska bransoletka jest prześliczna:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaaardzo ładna ta Twoja "morska bryza" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Morska bryza prosto z ciepłych krajów, lazurowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ... fajne pomysły ...
    z biżu najbardziej lubię bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka! idealnie wpisuje sie w wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka naprawdę oddaje klimat morskiej bryzy. Bardzo fajnie Ci wyszła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna bransoletka uwielbiam takie, no i piękności dostałaś a Misie Joanki są ekstra

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna jest Twoja bransoletka:)I ten słodki misio:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super bransoletka jak najbardziej pasuje do wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń