Przez krótką chwilę...

czwartek, 5 lipca 2012

Wakacyjne klimaty

Dla mnie i Zosi co prawda wakacje trwają od dnia narodzin małej, jednak oficjalne wakacje czas zacząć, takie prawdziwe - LETNIE.
Na otwarcie sezonu "pierwszolipcowy" wyjazd do Cioci Kasi (dziękujemy za miło spędzony dzień!!) - i ja i Zosia pierwszy raz byłyśmy w Bieszczadach! Znowu się zakochałam?!
Ale powiedzcie, czy można się nie zakochać?





Było cudownie! Takie wypady lubimy!
A po powrocie nasze psiaki wariowały ze szczęścia, że wróciliśmy...


Jeszcze tyle nieodkrytych miejsc przed nami :) 
A wakacje dłuuuuugie...
POZDRAWIAM i witam nowych zaglądających :)
DOBREGO DNIA!!!

13 komentarzy:

  1. Jak cudownie wyjechać na urlop i po obcować z przyrodą, widzę że i na blogu lato zapanowało, ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Można sie zakochać, mozna, ja od lat w górach zakochana! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce, zazdroszczę takiego wyjazdu, kocham góry. Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne krajobrazy, też chętnie bym się wybrała z synkiem w góry, jednak w te wakacje chyba wybierzemy morze.Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Och uwielbiam Bieszczady. Zresztą kocham wszelkie góry we wszystkich porach roku... Zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. My też mamy cichutki plan na góry w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam blisko do gór, rzeczywiście, piękne są :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nawet jeden dzień to wspaniała wyprawa :) Z Zosią - prawie ekstremalna jak sądzę ;) Ja mam w górach serduszko. Moja babcia jest "spod tater" i tam czuję się u siebie... Szkoda, że mam tak daleko a przez tą budowę to raczej w tym roku zupełnie odpada... Buziaczki dla was :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ci zazdroszczę takiego rozpoczęcia wakacji :))) W Bieszczadach byłam na razie raz ale wiem, że tam wrócę :) Uwielbiam góry i połoniny... :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj można się zakochać i to bardzo.
    nigdy nie była w Bieszczadach, daleko mam w te strony, ale bardzo chciałabym odwiedzić to miejsce :)
    jakoś na odległość czuć czar, klimat i urok tego regionu.

    OdpowiedzUsuń
  10. a widzisz... a ja ... niestety nigdy jeszcze nie byłam w prawdziwych Bieszczadach

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne widoczki:)Bieszczady są cudne:)I można w nich się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń