Przez krótką chwilę...

wtorek, 10 lipca 2012

Wymianka bransoletkowa

Brałam udział w wymiance bransoletkowej u Wioli.
Oto jakie cudo dziś do mnie przywędrowało od Dorotki mojej wymiankowej pary:


Dziękuję Dorotko!! Będzie idealna na letnie spacerki :) taka marynarska :)
A oto co ja zrobiłam dla Dorotki. Zauważyłam u Niej na blogu, że we wcześniejszej innej wymiance (kolczykowej) otrzymała gronkowe czerwone kolczyki...starałam się zrobić coś w takim stylu, żeby był do nich komplecik :) i powstała:


Dziękuję raz jeszcze Dorotce za bransoletę, a Wioli za organizację...
Dziś świętowaliśmy pół roczku Zosi :)
Niesamowite jak te pół roku minęło!!
Do zobaczenia!
Witam też nowe obserwatorki :)
Serdecznie Was pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Cuda powstały na tej wymiance. Gratulacje z rocznicy :) my za 9 dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bransoletki no i 100 latek dla Zosieńki, niesamowite jak ten czas szybko leci, nie obejrzysz się a już będziesz małej roczek wyprawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pierwsza jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki:)A dla Zosi buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Buziaki i uściski dla Zosieńki :*
    Bardzo się cieszę że bransoletka się podoba ;) i bardzo dziękuję za śliczną bransoletkę do kompletu :))

    OdpowiedzUsuń