Przez krótką chwilę...

piątek, 20 lipca 2012

Zaczytana...

We wtorek Zosia miała ostatnie szczepienie...ostatnie tzn teraz przerwa na pół roku :) po szczepieniu Zosia nie miała ani gorączki, ani rozdrażniona nie była, tylko średnio co 1,5 godziny szła spać na pół godziny ;) wykorzystałam ten czas dla siebie...miałam Zośkę cały czas blisko siebie i zrobiłam sobie totalny dzień leniucha!! Wyciągnęłam lody, które dzień wcześniej podrzucił znajomy :) i książkę, którą ostatni raz czytałam na 3 albo 4 roku studiów (oczywiście czytałam zamiast uczyć się do egzaminów...ale i egzaminy poszły dobrze i książkę połknęłam w tydzień...wciąga, a do tego ja strasznie nie lubię czytać na raty, książka musi być przeze mnie jak najszybciej przeczytana, dlatego jak wiem, że nie mam czasu to się za książki nie biorę ;)) ...romansidło!! Ale za to jakie!! Czytałyście??


Oczywiście w czytaniu towarzyszyły mi Lena z Azą, chociaż mam tu niejakie wątpliwości czy oby na pewno chciały mi towarzyszyć, czy wykorzystać chwilę, żeby poleżeć na łóżku i dostać nieco lodów ;)



Tak czy inaczej zostało mi już ledwo ze 100 stronnic...to opowieść tego typu, że nie chce się, żeby się już kończyła!!
A na razie pozdrawiam Was ciepło i słonecznie...po wczorajszych wichurach dziś już powinno być pięknie.

17 komentarzy:

  1. oj ja tez bym sie zaczytała... ale na razie jakoś czasu brak!!!Oczywiście że się odezwę taki miałam zamiar!!!!Będę w środę rano do 12.o8 tak więc sporo czasu...może uda nam się wykręcic spotkanko?Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej książki, ale mnie zaciekawiłaś:) Psinki sympatyczne, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka cudna! A czytałaś kolejne części? (to trylogia) Druga "Tatiana i Aleksander" równie zajmująca :) "Ogród Tatiany jeszcze nie zdobyłam, ale pracuję nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, zatem do zobaczenia...
    Gosia-koniecznie poczytaj...
    Kamilko! wszystkie części mam ;) ale pierwsza mnie ujęła najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na drugiej strasznie się wściekałam, jak się tak mijali i nie mogłam się doczekać, aż sie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety ... nie czytałam - jakoś za romansidłami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie nazwała bym jej romansidłem... Głosuję ambitnie na książkę historyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. romans z historią w tle...ale za to jaki!!! :)
    lecę ją kończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jeździec miedziany" to przepiękna książka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam tej książki, a lubię takie tematy. Ostatnio syn mi "podsuwa" książki do czytania. Teraz zaczęłam VII tom "Wiedźmina".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki czytałam wszystkie są świetne, ale mam coś wspólnego również z hsd, książki podsuwa mi córka i ostatnio jestem ekspertem w wampirologii Ale kocham czytać i bez papierowych książek życia sobie nie wyobrażam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. już dawno nie czytałam. a o tej książce nawet nie słyszałam. a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja mam poważny problem a ty mnie kusisz hehhe Niestety ale ja z tych co nałogowo podchodzą do czytania. Nie mogę zacząć bo nie umiem skończyć. Zaniedbuje wtedy wszystko i wszystkich. Musze się bornic przed tym co uwielbiam no ale co robić :) Jak byłam w ciąży z córką przeczytałam ponad 20 książek, trzeba było przerwać... :) ehhh ale ta książka kusiiii

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie czytałam, fajny taki dzień leniucha :) słodkie pieski :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego nie czytałam... :) Ale też uwielbiam takie dni kiedy mogę się zaczytać w książkę od początku do końca... Najlepiej wtedy nawet nie wychodzić z wyrka ;) Już pominę fakt, że jak na razie moje dziecko nie pozwoliło mi na taki dzień ;) Na razie przyajmniej :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. oj ja z czytaniem to mam takie zaległości że pewnie książki się na mnie poobrazały ... jak bedzie zima zaczne czytac tylko musze jakies nowe pokupować bo ebooki się żle czyta ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio z czytaniem to na bakier chyba że bajki dzieciom a książeczka z tego co piszesz ciekawa więc może się pokuszę:)

    OdpowiedzUsuń