Przez krótką chwilę...

czwartek, 30 sierpnia 2012

Górska wędrówka

"Górska wędrówka" to sierpniowy temat dla dziewczyn z Klubu Twórczych Mam wszystkie prace będzie można obejrzeć właśnie tam.
Sierpniowy temat podała nam Paulinka


Oto moja interpretacja sierpniowego tematu: bransoletka z kamyków i....pozostając w górskim klimacie "KARPATKA"-hehe liczy się? (pierwszy raz robiłam z przepisu a nie z opakowania!! po jej zrobieniu zadawałam sobie tylko pytanie-dlaczego wcześniej takiej nie robiłam? Taka jest o niebo lepsza! Odpowiedź brzmi-myślałam, że więcej z nią zachodu-a okazuje się, że w błędzie byłam...po tym eksperymencie mówię już żegnaj opakowaniowa karpatko :) )...




Nie pokazywałam Wam jeszcze jaką Zosia otrzymała śliczną opaskę od Kamili
Kamilka zrobiła ją na lipcowy temat w KTM "morska bryza"...Dziękujemy :) jest cudna...


POZDRAWIAM CIEPŁO!

Witam nowych Gości :)

15 komentarzy:

  1. Hihi :) Proszę bardzo :*
    Karpatka jak najbardziej w temacie :D Szkoda, ze tak daleeeko mieszkam, bo uwielbiam karpatkę!
    Bransoletka kamykowa cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bransoletka a tymi słodkościami to zawsz mocno kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, a na karpatkę to chyba wpadniemy z Grzesiem. Wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka piękna, pewnie na ręce tworzy naturalną więź z naturą:)
    Na karpatkę smaki mi narobiłaś i pewnie upiekę, chociaż się znowu odchudzam;)
    Zosia w opasce zapewne wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co lepsze ta branzoletka, karpatka czy opaska? Chyba karpatka z branzoletką na ręce i opaską na głowie:-) Śliczności zrobiłyście
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm...aż smaki złapałam na taką pychotkę;) bransoletka piękna, życzę powodzenia w wyzwaniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka idealnie pasuje do tematu. Karpatkę uwielbiam, więc chyba się skuszę i zrobię według tego przepisu, tym bardziej, że Twoja wyszła bardzo apetyczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bransoletka :)) I prezencik również :))
    A karpatka w moim domu też jest uwielbiana, od razu cała blacha znika, więc w trosce o nasze zdrowie staram się jej zbyt często nie robić :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka super:)Karpatka mniam mniam:)Opaska śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowaniowa karpatka, to nawet nie stała koło tej domowej.
    umywa się do niej.

    OdpowiedzUsuń
  11. no kochana sama pysznosć mi nigdy iasto nie wychodzi :P ... a bransoletka jest superowa pozdrawiam iepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. m ale pycha karpatka:) bransoletka super prawdziwie górska, też bym taką chciała:) a Zosia śliczny prezent dostała

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślinka mi leci tę karpatkę

    OdpowiedzUsuń
  14. karpatka wygląda mi na wielkąąąą pychotkę a jestem łakomczuchem i nie liczę kalorii; biżuteria bardzo mi się podoba; nie przejrzałam jeszcze wszystkiego u cię bo mój internet to -powolniak, ale niebawem zajrzę; dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe komentarze, pozdrawiam
    ps. a co mam być więcej w temacie print-room czyli czarne i białe?; zbliżenie spękań witrynki niebawem

    OdpowiedzUsuń