Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Migawki z wakacji...

Trudno wybrać kilka zdjęć spośród całej ich masy...ale ograniczyłam się absolutnie do minimum ;)
Poniżej sielski widok z miejscowości Obory, fotka z fokarium na Helu i Gdańsk i nasz Bałtyk...





Z Wiolą dawno temu umówiłyśmy się na wymiankę, ciągle sobie coś dosyłamy ;) tym razem Zosia otrzymała zapas broszek-kwiatuszków a ja śliczną biżuterię...rameczka już w trakcie zdobienia...
Dzięki Wiolu...


Pozdrawiam Was ciepło...
Marysiu-dziękuję za zdjęcia :)
DOBREGO DNIA DLA WAS !!

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe te widoki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta wieś :) Ładne zdjęcia...szczególnie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wakacje to skarb :) ciesze się ze wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wakacje, zwłaszcza te na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne zdjęcia!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak maleńka bawiła się na wakacjach i zareagowała na nowe otoczenie?

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezenciki i super wycieczka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia ładniutkie:)Wyjazd udany:)A jak kruszynka zniosła podróż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj Gdańsk, moje miasto ... :) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne wakacje... szkoda że już się kończą!!!:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjecia!!! No.. właściwie mam na myśli jedno, gdyż pałam miłoscią do zdjęć miasta zrobionych nocą... a do tego nad wodą... CUDOWNE ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń