Przez krótką chwilę...

piątek, 17 sierpnia 2012

Środowy post w piątek...

Korzystam z chwili, Zosia usnęła...Odkąd wróciliśmy  z naszej wyprawy strasznie się rozkaprysiła, nic jej nie pasuje...nie płacze-a "wymusza" krzykiem...nie jest to przyjemne, nie wiem czy ją coś boli, czy kolejne zęby idą...jest zupełnie inna, nawet jak się bawimy to wygląda na to, że coś jest "nie tak"...wszystko musi SAMA...nie mogliśmy bardziej z imieniem trafić :)
Natomiast w środę przeżywaliśmy cudowne święto, znowu sobie przypomniałam moją Prababcię która na Święto Matki Bożej Zielnej robiła wianki...w tym roku u mnie był do poświęcenia bukiet...zwykłe polne kwiaty, ziela których nazw nawet nie znam...udało mi się też upolować pierwsze astry...jesień tuż tuż...a na osłodzenie eklerki...


Ponadto 14-15.08 to dni Cracovia Sacra w Krakowie, spędziliśmy je głównie u Karmelitów na Piasku, a zdjęcie poniżej to Zosia (Pan Grzegorz wykaligrafował dla niej imię, była to jedna z wielu atrakcji zwiedzania tej Bazyliki) z ciocią...


Kolejne zdjęcia to efekty ostatniego natchnienia...





Wiolu-konik morski i kolczyki dla Ciebie :)

Pozdrawiam...

15 komentarzy:

  1. To prawda już zrobiło się jesiennie coraz zimniej i chłodno:(Śliczne cudeńka zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato pewnie jeszcze wróci i zaskoczy nas żarem , wianek przepiękny niestety ja przegapiłam robienie wianków przez chorobę rodzinki jak i moją. Niestety ale warto zajrzeć od ciebie i pooglądać :) A natchnienie to cudeńka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie biżutki, ale ten drugi komplecik najbardziej mi się spodobał:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też powolutku widać już jesień,a w tym roku jakoś o bukieciku do poświęcenia zapomniałam.Biżutki śliczne szczególnie drugi komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne biżutki Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  6. musiała twoja babunia super te wianeczki robic ... a bukiecik cudny .. super biżutki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko śliczne:)konik i kolczyki również:) a ten komplet powyżej cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznotki zrobiłaś ... bardzo lubię taki styl biżu

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt natchnienia rewelacyjny, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżuteria jak najbardziej w moim stylu :-) SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosimy o więcej koników :D udany komplecik

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne biżutki i bukiet :) Eklerki pewnie smaczne były ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne wytworki, a bukiet przepiękny, uwielbiam polne kwiaty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne biżutki:)
    Gratuluję pomysłów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te fioletowe kolczyki. Mnie natchnienie opuściło mam nadzieje, że wróci z nadejściem roku szkolnego i jesieni.

    OdpowiedzUsuń