Przez krótką chwilę...

środa, 29 sierpnia 2012

Wymianka karteczkowa i coś jeszcze

Kolejna wakacyjna wymianka w jakiej brałam udział była zorganizowana przez  t-renia bardzo przyjemna, bo należało wysłac karteczki z wakacji...
Ja otrzymałam karteczki od: Beatki znad naszego pięknego Bałtyku, Bożenki z Bieszczad, Ani z NY i Ar_niki z Tatr...dziękuję dziewczyny bardzo!!


Zdziwiłam się, kiedy dostałam adresy do 3 dziewczyn a otrzymałam 4 kartki, ale t-renia wytłumaczyła, że Ania z NY chciała wysłać niespodziankową kartkę do wszystkich uczestniczek wymianki...dzięki za tą niespodziankę Aniu :)
Ja wysłałam kartki do: Beatki, Justynki i Ani. Karteczki z naszych wakacji...


Dziękuje t-reni za organizację wymianki, a dziewczynom za karteczki :)
To chyba już początek końca wakacji...wieczory chłodne, jesienne, nastroiły mnie do zrobienia pierwszych bransoletek w jesiennym klimacie:



I przywołujące jeszcze smak lata muffinki jagodowe z białą czekoladą...(zdecydowanie lepsze były ciemne czekoladowe z malinami :) )


POZDRAWIAM WAS :)

18 komentarzy:

  1. Karteczki śliczne. Jesienne bransoletki bardzo mi się podobają, miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje jesienne biżutki ale bym zjadła taką muffinkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie kolorów w bransoletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżutki śliczne, ja uwielbiam mufinki w każdej postaci, a Twoje wyglądają tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransoletki, szczególnie druga:) a muffinki apetyczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w zabawie:) Kartki śliczne w obie strony poleciały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczki śliczne , mufinki apetycznie wyglądają muszę takie zrobić:) a bransoletki cudne:) lubię takie kolorki jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mufinki mniam mniam, zgłaszam się po przepis. A kartki są cudowne. Sepia to jet to

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka, szkoda że się nie załapałam ... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wczoraj jadłam podobną mufinke urodzinową Emilki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te bransoletki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze sie, ze udala sie niespodzianka :) I kartka Ci sie spodobala:)
    a bransoletki sa super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna branzoletka, a karteczki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki prześliczne i faktycznie wprowadzają już w klimat jesienny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń