Przez krótką chwilę...

piątek, 24 sierpnia 2012

Wymianka marynarska

Czas pochwalić się prezentami wymiankowymi z marynarskiej wymianki jaką zorganizowała Diana.
Moją parą była angeluS, od której otrzymałam słodki prezent:


prześliczna, delikatna bransoletka i kolczyki-oczywiście w marynarskim stylu, mnóstwo serwetek do decou i zdrowe słodkości :)
Dziękuję :)

Ja dla angeluS przygotowałam natomiast lusterko z "misiem marynarzem"-może Jej synkowi się spodoba, naszyjnik i bransoletę oraz wisiorek:


a także zdrowe słodkości i przydasie w marynarskich barwach:



Bardzo dziękuję Dianie za organizację wymianki (chętnie wezmę udział w kolejnej organizowanej przez Nią :) ) oraz angeluS za prezencik.
POZDRAWIAM

18 komentarzy:

  1. Ale udana wymianka:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jak zwykle - na bogato! Jesteś niemożliwa. Twoje prezenty zawsze są najpiękniejsze :) Nie chcę być niegrzeczna, ale każda dziewczyna powinna brać u Ciebie lekcję "wymieniania się" Bo póki co to raczej żaden prezent przez Ciebie otrzymany nie dorównał temu, który wysłałaś :D Jesteś moją mistrzynią obdarowywania!
    A książki - już lecą przepisy. Daj mi jeszcze troszkę czasu kochana :* Czytałaś "Kwiaty na poddaszu"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatów na poddaszu nie czytałam...
      czasu masz ile potrzebujesz :)

      Usuń
  3. super ;) to lusterko boskie :) a te serwetki w paski świetne :D idealnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty wysłałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty. Bardzo podoba mi się Twoja ramka z miśkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymiana widać że wiele serca w prezenciki włożyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :)widać że wymianka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no no ale ślicznme prezenciki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka :) Te kolory nastrajają pozytywnie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty, a serwetki w paski mnie urzekły. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty przygotowałaś:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super prezenty zrobiłaś jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne cudeńka zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń