Przez krótką chwilę...

środa, 26 września 2012

Jesień w kolorach tęczy - CZERWONY

Dołączyłam do zabawy organizowanej przez Anię z bloga Home Sweet Home JESIEŃ W KOLORACH TĘCZY...stosunkowo od niedawna otaczam się KOLORAMI...ale odkąd to robię jest to mój sposób na stworzenie nastroju, na zmianę w otoczeniu (a zmiany bardzo lubię :) )
W tym tygodniu dominuje CZERWIEŃ...
Moja czerwień: kubeczki, wykonany przez mnie koślawy dzbanek gliniany (dawno, dawno temu na kursie ceramiki), papryka marynowana (zdjęcie z zeszłej jesieni), zupka z pieczonej papryki i jesienna dekoracja-kosz z papierowej wikliny wypełniony jarzębiną (też zeszłoroczne zdjęcie...dziś znalazłam tylko GARSTKĘ jarzębiny-ptaszki zjadły?)





Dobrej nocy :)

17 komentarzy:

  1. oj czerwono tu się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzbanek bombowy!!!!a koszyczek uroczy,ja niestety raz próbowałam zrobić podobny ,ale poległam (to jest rękodzieło dla cierpliwych:().Ładnie tu u Ciebie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszyczek jest prezentem dla mnie, sama też PROSTYCH nie umiem robic ;) ale potrenujemy może coś z tego wyjdzie :)

      Usuń
  3. Ciepła czerwień u Ciebie prezentuje się wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta Twoje czerwień:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twój "koślawy dzbanek" też bym chciała się zabawić z ceramiką... i zupka szalenie apetycznie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  6. dzbanek całkiem całkiem a w kolorki też bym się pobawiła tylko nie przepadam za zmianami a mój Pan wręcz ich nie znosi czasem oczywiście zmieniam dekoracje w domu ale nie zaczęsto..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowy dzbanek:))Podziwiam :)A koszyczek świetny:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż cieplej się zrobiło od tych czerwieni:) Dzbanek super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ślicznie dziękuję za cudną paczuszkę :) Wczoraj doszła, zaraz się pochwalę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomniałam napisać. Cudny jesienny post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytam i oglądam zdjęcia na wielu blogach odnośnie tego cyklu i tak sobie myślę, że nie miałabym co pokazać. u mnie brak czerwieni...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubeczki masz przepiękne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka przecudna jesień u Ciebie!!! Kocham złota polską jesień a twoje zdjęcia mi się z nią kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń