Przez krótką chwilę...

środa, 12 września 2012

Znalezione

Przeniosłam swoje szpargałki do decoupagu i bizuterii na poddasze :)
Teraz kiedy wieczorem Zosia zasypia mam swoje miejsce, w którym mogę sobie porobić w spokoju coś, co lubię...
A co znalazłam? Znalazłam zdjęcie szkatułki, jaką zrobiłam znajomej na urodziny w lipcu...


 A babką z arakowym posmakiem delektowaliśmy się do kawki w zeszłym tygodniu...przepis na nią dostałam od Wioli...dziękuje, niejednokrotnie pojawi się jeszcze u mnie :) Pycha!!


Dziś króciutko...Zosia usnęła, hihi więc ja zmykam do mojej "pracowni"...
Pozdrawiam Was ciepło!!!

18 komentarzy:

  1. Super. Sama chciałabym miec pracownie, ale niestety nie jest mi to dane przynajmniej na razie. Szkatułka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też zazdroszczę pracowni :) Może kiedyś, jak już stanie nasz domek, to wygospodaruję tam sobie jakiś kącik... A szkatułka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci takiej pracowni, ale przy dwóch pokojach w bloku jest to niemożliwe. Szkatułka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka śliczniutka:)Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szkatułka, a babka smakowita. Gratuluję pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka cudna:) a babka ciesze się że smakowała:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, stylowa! Mam podobny motyw, muszę go wykorzystać patrząc na Twoje pudełko! Pozdrawiam i zapraszam na Candy filmowe do mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka śliczna:)A ciacho mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paris, Paris ...... piękna szkatułka od razu wracają wspomnienia z Paryża. Zosia dobierała się już do zabawek mamusi że się przeniosłaś? Super takie miejsce na ziemi to skarb. Pozdrawiam i proszę o przepis na babkę na maila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowni tylko pozazdrościć;)
    Szkatułka bardzo udana, pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam i dziękuję za kilka ciepłych słów u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. skrzyneczka jest przesliczna ... a babka smakowicie wyglada pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. własna pracownia... marzenie oby się ziściło! szkatułeczka śliczna:)
    dziękuję, że zapisałaś się na moje cukieraski:) życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkatułka piękna a tymi pysznymi ciachami to zawsze tak kusisz

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkatułka cudna...a ciasto bardzo smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń