Przez krótką chwilę...

wtorek, 9 października 2012

...dużo wszystkiego

Czyli pościk z cyklu misz-maszowe wszystko...
Kiedy wraz z książką o Edwardzie przywędrował do mnie śliczny przepiśnik od Iwonki zaproponowałam Jej wymiankę...ona miała dla mnie zrobić 2 przepiśniki (myślę już pomału o świątecznych upominkach ;)) ja dla Iwonki chustecznik z motywem słonecznika...w międzyczasie poprosiłam Iwonkę jeszcze o kilka podstaw do kartek i oto moja paczuszka od Iwonki...Przepiśniki są świetne! Będą idealnie pasowały do wnętrz kuchni dla osób, którym chcę je podarować :) w środku mają etykietki obrazkowe oraz tabele z miarkami :)
Iwonko dziękuję za kolejną udaną wymiankę :)




Od Iwonki dostałam też prezencik w ramach zabawy podaj dalej...zabawa fajna, więc odrzucam zasadę "że tylko 2-3 razy można się w nią bawić", bo dlaczego? Skoro spełnia się warunki, to co stoi na przeszkodzie bawić się dalej??
Zatem 2 pierwsze osoby, które wyrażą chęci do zabawy otrzymają ode mnie upominek...kiedy go dostaną zorganizują zabawę u  siebie...ot tyle zasad :)
Kto chętny?


Oto co dla Iwonki za przepiśniki i kartki powędrowało ode mnie:



Poza tym otrzymałam przesyłkę od Angelus w zabawie komentarzowej...oto, co do mnie przywędrowało:

  
A na zakończenie naszyjnik, który zrobiłam w podziękowaniu dla pewnej Pani :) (babci znajomej, która przeszyła dla mnie zasłonki) :)


I już naprawdę na zakończenie mufiinki czekoladowe z kawałkami czekolady i z malinami :)
Częstujcie się...smacznego :)


POZDRAWIAM ...dziś słonecznie!!

13 komentarzy:

  1. wszystko cudne:) mufinki świetnie wyglądają:)i na pewno smakują:) u mnie dzisiaj też słonecznie:)naszyjnik super a na podaj dalej się zapiszę a o tam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne przedmioty prezentujesz...pozdrawian

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wysyp różności!! Śliczne biżutki:)
    A muffinki... ach ślinka cieknie
    Dziękuję pięknie za miłe słowo u mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jak to Justynka najpierw nacieszy nam oko a na końcu narobi smaka hahahhaha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te przepiśniki są cudowne! No a muffinki... Jadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się bardzo chętnie częstuję mufinkami :) malin i czekolady nigdy za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymiankowe prezenty są piękne i z resztą jak wszystko co zaprezentowałaś dzisiaj :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi smaka :D Zjadła bym muffinki ;)
    Śliczne dostałaś prezenty :)
    Na podaj dalej chętnie się załapię jeśli to możliwe bo chyba tylko Wiola wyraziła chęć udziału w zabawie ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty prezenty wysłałaś i przygarnęłaś. A mufinki bardzo kuszą :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe paczuszki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ależ kiermasz ślicznych rzeczy, te przepiśniki mnie zaintrygowały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty bombowe!!! Szkoda, że mój nie dotarł, ale już się robi drugi:) Mufinki smakowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie apetyczne te mufinki,aż zgłodniałam.
    Fajne przepiśniki( sprytna nazwa).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń