Przez krótką chwilę...

piątek, 5 października 2012

Jesień puka do drzwi...

Wczorajsza noc: wichura, deszcz...wszystko nagle...poranek chłodny i rześki...a teraz już słońce...aura zmienia się szybciej niż jesteśmy w stanie to przewidzieć...ale trzeba korzystać z tych słonecznych dni :)
W taki jeden ze słonecznych jesiennych dni zebrałam nieco "owoców", darów jesieni...kasztany, jarzębinę (mało jej!!)żołędzie, orzechy :)... w wolny wieczór powstał taki pierwszy wianek jesienny (na bazie poskręcanej kartki z gazety, przyklejone wszystko na gorący klej...gdzieniegdzie jeszcze nawet widać i prześwitującą gazetę i zaschnięty klej) 
Wianuszek, który mnie zainspirował do powstania mojego zrobiła Wiola


Będzie to moja praca na październikowy temat w Klubie Twórczych Mam:




Niedawno też dostałam przesyłkę od mojej Przyjaciółki...dziękuję...w paczuszce znalazłam wszystko, co lubię :) i co się przyda...nie ma jak niespodzianki od PRZYJACIÓŁ :) (była jeszcze góra słodyczy, ale nimi zaopiekował się mój Mężuś, nie zabrakło też pięknych rzeczy dla Zosi :) )...
Pokazuję co było dla mnie:


Dostałam też zamówiony szal-komin od Wioli...w towarzystwie pasujących bransoletek :) a kolejne zdjęcia to prezencik urodzinowy właśnie dla Wioli :) 




Na zakończenie coś na osłodę, że przebrnęliście przez TYLE fotek...na szybko zrobione rożki z ciasta francuskiego
i jabłek...posypane cukrem i CYNAMONEM :) smacznego :)


POZDRAWIAM CIEPŁO!!!
:)

19 komentarzy:

  1. śliczny wianuszek:) prezenciki śliczne a ja dziękuję jeszcze raz za mój już się jedna część zadomowiła w kuchni i a druga u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie jak zwykle - smacznie, ciepło i ślicznie. Pracowita z ciebie mrówa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki wianek by mi się przydał...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Ty "Małpo" miałam ochotę zrobić taki wianek!!! Teraz będzie że popuga ze mnie ;-P i jeszcze zmusi mnie to do myślenia a tego nie lubię najbardziej ;-)
    Przecież mój nigdy nie będzie tak cudny jak Twój! Dlatego wybaczam Ci ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła :) a wokół tyle inspiracji, że hoho :)
      jaka tam znowu papuga...trudno wymyslic coś nowego gdy wszystkie dysponujemy prawie tymi samymi darami od Pani Jesieni :)
      Ciekawa jestem Twojego wianuszka! :)

      Usuń
  5. Śliczny ten wianek od Pani jesieni..a szala już Ci zazdroszę.Jeszcze słonecznie pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek :) Może się skusze i zrobię podobny? Piękne te wasze prezenty, a rożki tak smakowite, że aż mi ślinka cieknie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że robienie wianków jest takie fajne...oczywiście ten mój jest bardzo uproszczony, prawdziwe cuda robi Ila z bloga MOJA PRZYSTAŃ...zerknijcie to moje "wiankowe" guru hihi
    http://mojaprzystan-ila.blogspot.com/2012/09/jesienny-wianek.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to można zrobić coś z niczego. Wianek jest fantastyczny. Prezenciki też wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle cudowności u Ciebie:)A wianek super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wianek ! Powtórzę się, ale różowe kolczyki z koraliczkami są takie słodkie, że idę jeszcze popatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. same sliczności a wianeczek jest przesliczny pozdrawiam ciepluteńko ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana- Ty nawet zdjęcia umiesz cudowne zrobić!!...dzięki nim moje prezenciki wyglądają nawet na przydatne ;) a na widok jedzonka robię się głodna :) bardzo lubię tu zaglądać- możesz pisać częściej :) gratuluję wspaniałych pomysłów tych zrealizowanych i przyszłych...życzę mnóstwa czasu na wcielanie ich w życie :D
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny jesienny wianek stworzyłaś, powodzenia w wyzwaniu :)A prezencik dla Wioli zjawiskowy wysłałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny wianek z kasztanów. jak go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ciastka na bazie ciasta francuskiego, zjadłoby się teraz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten wianuszek!
    Prezentów zazdraszczam a ten szal ma rewelacyjny kolor!
    buziaki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń