Przez krótką chwilę...

środa, 24 października 2012

Jesień w kolorach tęczy - NIEBIESKI

Kolejna odsłona zabawy u Ani...JESIEŃ W KOLORACH TĘCZY...tym razem czas zaprezentować kolor niebieski...nie wiem czemu, ale podziwiam ten kolor u innych, ale sama u siebie i w swoim otoczeniu za nim nie przepadam...wolę inne ;) tak czy inaczej miałam nieco niebieskich gadżetów i wykreowałam nasz kącik do odpoczynku w kolorze niebieskim...do tego ten kolor jest chyba stworzony, do wywołania nastroju SPOKOJU... i tak: niebieskie świeczki i kielichy-pucharki które "udają" świeczniki, błękitne kocyki na wersalce i na stole niebieska podkładka i  znowu świece, które zapalone wieczorem stwarzają przyjemny półmrok, idealny do odpoczynku...



 I jeszcze taki słodki niebieski drobiazg...zwlekałam z pokazaniem go, bo czekałam na odsłonę niebieskiego koloru...
oto rękawiczki-szczurki, które dostała moja córcia od zdolnej "cioci Gosi", która ma mnóstwo fantastycznych pomysłów (i wdraża je w życie!:) ) i która jest strasznie uparta i nie chce załozyć bloga...ale ponaciskam jeszcze ;)
Patrzcie jakie słodkie szczurki!!


I na koniec muffinki z jagodami i wszystkim co dziś pod ręką znalazłam, absolutny misz masz muffinkowy (płatki owsiane, jogurt, jagody, rodzynki, wiórki kokosowe i aromat arakowy)...aż się bałam co z tego wyjdzie a tu przyjemne zaskoczenie...mokre i dobre! 
Smacznego...

Pozdrawiam...

12 komentarzy:

  1. oj niebieskości śliczne:) rękawiczki urocze, a na muffinki zrobiłaś mi smaka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny niebieski w różnych odcieniach :) Ale rękawiczunie najlepsze :)) Śliczne :)) Pozdrawiam Was D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i klimatyczne niebieskości:) A rękawiczki cudne, naciskaj do skutku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam takie rękawiczki ze swojego dzieciństwa:)mufinki wyglądają apetycznie,kocyk mam taki sam;)Śliczna podusia.Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawiczki słodkie:)Super są:)Naciskaj,naciskaj:)A u Ciebie zawsze smakowicie,aż ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te szczurki są urocze :) Ciocia Gosia niech zakłada bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na mufinki. Tylko zabrać się nie mogę :-( No nic zawsze mogę popatrzeć na Twoje ;-P
    Niebieski u Ciebie jest piękny ale rękawiczki jeszcze piękniejsze!!!
    Mam nadzieje że Koleżanka zmieni zdanie i pozwoli nam pozachwycać się swoimi cudeńkami!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja ubóstwiam wszytko co niebieskie heheh ... cudne zdjecia rekawiczki sa fantastyczne ... a muffinki sa przepyszne na 100 % pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie rękawiczki ! Namawiaj na bloga, to pooglądamy inne cudeńka. Muffinką się poczęstuję, akurat do kawusi - mogę jedną ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne rękawiczki! Ja też chcę takie tylko większe dla mnie :) szkoda, że ja nie mam takiej uzdolnionej cioci Gosi :(
    I mufinki.... :))) Mniam!

    OdpowiedzUsuń