Przez krótką chwilę...

środa, 3 października 2012

Jesień w kolorach tęczy-POMARAŃCZOWY

Kolejna odsłona zabawy "Jesień w kolorach tęczy"...musiałam się posiłkować starymi zdjęciami, ponieważ wciąż mój aparat niesprawny ;) 
Oto moja interpretacja pomarańczowego w otoczeniu :) na zdjęciach królowa jesieni- DYNIA (wciąż nowych smaków dyniowych poszukuję :) )



Ziemniaczki z TEGO przepisu...pycha!!


Kalendarz od Mężusia...

Szkatułki, które zrobiłam dawno, dawno temu dla Wioli, z którą co chwila dosyłamy sobie jakieś rzeczy w ramach prywatnej niekończącej się wymianki, hihi... i komplecik biżu także dla Wioli :)


Pomarańczowo się zrobiło...ale to taki ciepły i przyjemny kolor...w sam raz na takie szaro-bure dni jak dziś :) by się nieco rozchmurzyć :)
Pozdrawiam ciepło!!

9 komentarzy:

  1. super pomarańczowo się zrobiło:) ja tez kompletuje zdjęcia hihihi :) u mnie wieczorkiem chyba będzie pomarańczowo:P_

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhmmm...lubię pomarańczowy :)...U Ciebie bardzo pomarańczowo się zrobiło, przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe podejście do zdjęć w kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie smakowicie i ślicznie:)Jutro wysyłam przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przy ziemniaczkach zostałam dłuższą chwilę. napawam się ich widokiem. zjadłabym... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same slicznosci a dynia pycha pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory, dynia wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna interpretacja koloru. Biżuteria i szkatułki zjawiskowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, a szkatułki chętnie zabrałabym Wioli hihi :)

    OdpowiedzUsuń