Przez krótką chwilę...

wtorek, 16 października 2012

Jesień w kolorach tęczy - ZIELONY

Ten tydzień należy do zieleni...wczorajszy dzień był cudny i słoneczny i tej zieleni na zewnątrz było mnóstwo...jakby jesień wcale nie chciała okryć się innymi kolorami ;) 
Zielony to kolejny kolor w zabawie u Ani...




A może ktoś z Was zna nazwę tej roślinki? U nas potocznie mówi się na nią "cytrynka" i kiedy ucho boli to niezastąpione lekarstwo :)


I coś z wytworków dla lubujących się w zieleniach :)




POZDRAWIAM!!

12 komentarzy:

  1. Zapachniało dzieciństwem na wsi :) Ile bym dała za własny ogródek...albo działkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. roślinka to geranium, często nazywane również anginką, botanicy określają jako pelargonię szorstką (Pelargonium multifidum). Zapachniało wiosną i zieloną trawką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uspakająca zieleń... Podoba mi się.... Od razu lepiej na wieczór :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jak zielono się zrobiło u mnie te same warzywa w kuchni królują a i biżu zielona też jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kolor:)))
    Kolczyki jak zwykle śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kolei u mnie w domu tego kwiatka nazywało się "lekarz".

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas mówi się na geranium "anginka".Jak przystało na góralkę,zaciekawiła mnie jedna z Twoich książek w tle kolczyków(pięknych zresztą;)..mianowicie "Historia filozofii po góralsku";)))))Pozdrawiam serdecznie i dziękuję,że bywasz u mnie i zostawiasz ślad po odwiedzinkach

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnei w domu zawsze dużo pietruszki, kopru itd :)
    uwielbiam ich zapach i aromat jaki nadają potrawom.

    OdpowiedzUsuń
  9. zieleń jest dla mnie nie jesienna, ale cieszę się jesli długo jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzam, że to geranium zwane też pelargonią pachnącą zdaje się. Dostępne jest też w wersji pachnącej miętą i z liśćmi bardziej przypominającymi kulki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie :) Dziękuję za odwiedzinki i zapraszam częściej :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń