Przez krótką chwilę...

środa, 10 października 2012

Jesień w kolorach tęczy- ŻÓŁTY

Barwa żółta to jedna z moich lubionych...jestem miłośniczką SŁONECZNIKÓW...wiele przedmiotów, którymi się otaczam są właśnie tego SŁONECZNEGO koloru...dlatego aż tyle zdjęć!
Oczywiście ŻÓŁTY to kolejny kolor w zabawie u Anny "Jesień w kolorach tęczy"...


 Jak żółty to herbata z cytryną...a te kwiatki czekały chyba na mnie, pod płotem sobie rosły... ciasteczka dyniowe z TEGO przepisu...pycha!



 Kolczyki jakie zrobił dla mnie Mężuś...


 Obrazek ze słonecznikami od znajomych, a poniżej od Cioci wyhaftowane słoneczniki...




Ulubiony imbryczek na herbatkę :) szkoda, że tylko ja lubię z niego popijać...

POZDRAWIAM...dziś kolejny słoneczny, chociaż chłodny jesienny dzień!! :)

17 komentarzy:

  1. Piękne jak Nasze dzisiejsze słoneczko. Ja też uwielbiam słoneczniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. mąż zrobił dla Ciebie kolczyki? wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do kubeczków i imbryczków, talerzyków, jak się któryś stłucze, czy ubije to tak mi szkoda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi tym postem, że muszę zerwać resztę słoneczników na działce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze taki prezent od męża to coś niezwykłego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żółto mi ..pięknie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja też uwielbiam słoneczniki:) i nawet stoją mi w wazonie:) a kolczyki super męża pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale żółciutko i ślicznie:) co do ciasteczka tak bardzo bym chciała je zrobić, ale gdzieś się pochowały dynie u mnie w mieście:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo u Ciepie słonecznikowo :) Zdolnego masz mężusia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię Tynuś żółte kolorki ... a imbryczek ślicznisty !

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bym się bardzo chętnie napiła z Tobą herbatki z takiego pięknego imbryczka:) Szkoda, że tak daleko do Ciebie mam:(
    Nie wiedziałam, że Twój mąż ma również talent do tworzenia biżuterii:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Słonecznikowo się zrobiło :) Imbryk jest śliczny, bardzo lubię wszelkie dzbanuszki do herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    Amei o seu blog.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ♪♫°✿°`╮

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę Twój post i jestem głodna. Wszystko wygląda tak pięknie i apetycznie. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. no to ci zdolniacha ten meżuś cudne zdjecia pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tu u Ciebie ślicznie:)I te słoneczniki:)które ostatnio bardzo polubiłam pod każdą postacią:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny ten żółciutki kolorek u ciebie ,wyhaftowane słoneczniki cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń