Przez krótką chwilę...

piątek, 26 października 2012

Na poprawę nastroju

Jesień...bez dyskusji! już JEST - zadomowiła się ;) ...nie wiem jak u Was, ale u mnie rano padał nawet śnieg z deszczem, a chwilę później przez parę sekund grad ;) a teraz znowu słońce wygląda zza chmur...
Jednak ostatnie dni słońce się gdzieś chowało...nie było go, nastrój więc taki sobie, dobrze, że robótkami można go sobie poprawić...oto kilka rzeczy jakie zrobiłam...wszystkie dotarły już do nowych właścicieli, więc śmiało już mogę pokazywać...

Dla Wioli prywatna wymianka

Dla Moniki - podaj dalej

Dla Wioli - podaj dalej

Dla Wioli - na imieniny :)



Poprosiłam swoją znajomą Anię o uszycie "ubranek na podkładki, które wysłałam dziewczynom :) Ania oczywiście uszyła nie tylko to...zobaczcie jakie słodkie "ubranka" i zawieszki z inicjałami :) 
Zajrzyjcie do Ani, jest nowa  w "blogowym świecie"...a to zdolna i kreatywna osoba, pełna pasji :) 




Zamówiłam też u Paulinki bombkę...wiem wiem... do Świąt jeszcze daleko, ale już wiem, że przy dzieciaczku nie da się zrobić wszystkiego tak jak do tej pory, więc muszę wyprzedzać nieco fakty ;) nie mogę sobie z Mężusiem pozwolić na pełną improwizację i dopinanie wszystkiego w ostatniej chwili jak dotąd ;) chociaż wiele nam z tego sposobu zachowania zostało, to jakoś tak dziwnie się składa, że jak człowiek potrzebuje się wyspać, to Zosia nie ma zamiaru w nocy spać ;) jak potrzeba coś zrobić, to Zosia jest najbardziej zainteresowana zabawą z rodzicami...i tak w kółko...nie można niczego zaplanować ;) więc trzeba chwytać chwile jakie są i kiedy są ! :)

Tyle tytułem wstępu...to się rozpisałam!
Już cudeńko Paulinki pokazuję!



Zachwycam się każdym detalem, każdym pociągnięciem pędzla...
Paulinko DZIĘKUJĘ...jest śliczna!
Pokazanie tej bombeczki idealnie wpisuje się w AKCJĘ,  o której możecie poczytac np. TU  :



Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich zaglądających :)

19 komentarzy:

  1. no no kochana same cudeńka zrobiłaś a za prezencik bardzo dziękuję:)Ania bardzo zdolna zaglądałam na jej bloga cudeńka robi a bombeczka od Pauliny cudna:)ma kobieta talent:) już się moich doczekać niem mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty fantastyczne! Nakumulowało Ci się widać:) Bombka powalająca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te wszystkie prezenty cudne komplety stworzyłaś.Widać włożyłaś w nie całe swe serce i oto w tym chodzi. Pozdrawiam serdecznie.Bańki są idealne na tę pore roku .Fantastyczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne!!! Bombki urocze :)) Często to powtarzam-jeszcze tylko parę latek :)) Tylko potem nastolatka Wam zacznie np. drzwiami po domu trzaskać i też trzeba wytrzymać i nie poszarpać :))) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo sie ciesze ze tak ci sie spoobała ... a ubranka sa obłedne i prezenciki cudeńko ... niesttey przy dzieciaczkach zcas ograniczony jest pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. No,no,no ależ cudeńka:)Wszystko jest cudne,piękne bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ... kochana ... coś wspaniałego ! jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pomysłowości ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczności, aż nie mogę się napatrzeć :) Tak to jest, przy dzieciaczku nie ma się za dużo czasu. Wiem coś o tym, ale widzę, że radzisz sobie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne prezenciki, a bombka jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne i pomysłowe upominki ;D
    podobają mi się twoje wyroby :D

    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://sabciahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności jak zawsze, a maki po prostu mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieskie podkładki śliczne ,bombka cudna inne prezenty również,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko śliczne ale bombki cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty wymiankowe :) Zapraszam cię na wymiankę mikołajkową do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękności ! Śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności!!!Nie mogę się napatrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to wszystko śliczne! Takie dopracowane. Cuda!

    OdpowiedzUsuń