Przez krótką chwilę...

piątek, 19 października 2012

Pachnie świętami?

Wieczory i bardzo wczesne poranki pachną mroźnie...wiecie o jaki zapach mi chodzi? ;) Święta tuż tuż ...
Zwykle wszystko robię na ostatnią chwilę, ale ostatnio mnie natchnęło i powstało takie coś...recyklingowa świąteczna bombka :) z czego? ze spalonej żarówki...szkoda było mi ją wyrzucić, bo "zabłysnęła" we mnie myśl co z niej zrobię... oto ona:


W tym roku święta u mnie bardzo TRADYCYJNE będą, na choince będzie WSZYSTKO! muchomorki, mikołajki, jabłuszka, gwiazdeczki, śnieżynki, sopelki ;) na stole i w otoczeniu naturalne ozdoby...pomarańcze, goździki, cynamon, szyszki...

A u Was? Jakiego koloru będą Wasze Święta?

Jak się już tak wprowadziłam w nastrój świąteczny to zachęcam i Was do wzięcia udziału w wymiankach pachnących świętami :) (banerki i odnośniki u mnie w pasku bocznym)...a szczególnie zachęcam do udziału w wymiance dla naszych pociech! 
Informacja o Mikołajkowej wymiance dla dziaciaczków TUTAJ.


Na koniec ciasteczkowa inspiracja! 



Marzą mi się takie foremki...albo chociaż PRZEPIS na takie ciasteczka...te oczywiście kupne :( ale może z Waszą pomocą uda się znaleźć na nie przepis?? Są mocno KORZENNE...aż lekko ostre...idealne do mlecznego cappucino z cynamonem oczywiście...

Pozdrawiam Was

21 komentarzy:

  1. oj świątecznie się u ciebie zrobiło aż ten zapach do mnie doleciał:)święta cynamon przyprawa do piernika choinka pomarańcze goździki ale się rozmarzyłam hihihi pozdrawiam u mnie dzisiaj chlebkiem pachnie właśnie się piecze:)a bomba cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj a co do świąt to u mnie też będzie tradycyjnie w czerwieniach i złocie z dodatkami słomianych i drewnianych ozdób choinka:) na pewno zasuszę sobie plasterki pomarańczy i cytrynki potem przyozdobię tym świece, mam w planach ozdoby z filcu może jakieś skarpetki poszyje na prezenty:) no i nie może zabraknąć u mnie szydełkowych aniołków i bombeczek i rozetek jeszcze marzy mi się kupić gdzieś takie laseczki biało-czerwone jak na filmach planów dużo teraz tylko zabierać się do szykowania:) hihihi na pewno będzie barszczyk, zupka rybna:) uszka sernik makówki:)oczywiście każdy pokój i każde pomieszczenie będzie światecznie przystrojone ostatnio mam manie zmieniania i przystrajania:) ale rozpisałam mam nadzieje że cię nie zanudziłam:)

      Usuń
  2. Nie wpadłabym na to, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem o jakie ciasteczka chodzi. Są pyyyyszne... Niestety nie wiem jak je zrobić :-(
    Taka bombka to super pomysł :-) Jest szałowa :-P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. aż tak pieknie sobie tej żarówki nie wyobrażałam:)
    super wyszła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :))) pomysłowa Twoja bombka!!!! też uwielbiam takie korzenne ciasteczka, ale nie mam przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalny pomysł i śliczne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na recyclingową bombkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. święta jak zawsze będą u mnie czerwono-zielone.
    w tym roku nie myślę jeszcze o świętach. pogoda nastraja mnie raczej wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekłaś ciasteczka ze skwareczek zmielonych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piekłam, pyszne są.

      Usuń
    2. moja mama robiła...ja chyba jako jedyna nie dawałam się nabrac na "udawane" orzeszki hihi

      Usuń
  10. Ale świetny pomysł z tą żarówką :) Ciasteczka pyszne, aż czuje ich zapach :) U mnie choinka jak w zeszłym roku na czerwono-złoto, pokój przystrojony świątecznie. Zapachy które mi się kojarzą ze świętami to pomarańcze, cynamon, masa z makowca, barszczu z uszkami. Święta spędzamy na dwa domy - u mojego D. mamy i u cioci, u której zbiera się cała rodzina mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz bliżej święta:)Ozdoba wyszła Ci ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tynko, żarówka super. Jak pomysłowy Dobromir. A ciasteczka spróbuj z tego przepisu http://cukierniczekreacje.blox.pl/2009/12/Spekulatius.html a potem daj znać jak wyszły:) choć chyba się skusze je zrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. superowy pomysł z ta zarówka istny recykling ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Tynko, pomysł świetny. Ale pomyśl,że do świąt jeszcze trochę czasu, jeszcze mamy jesień jak sama piszesz w kolorach tęczy. pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, muszę coś takiego pokombinować na te święta (póki jeszcze można kupić żarówki starego typu ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Justyś zobacz co znalazłam :) Od razu pomyślałam o Tobie i tym poście
    http://www.weltbild.pl/walek-do-artystycznych-herbatnikow_p11241841.html

    OdpowiedzUsuń