Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 15 października 2012

Poniedziałkowo...

Post, którego piszę od rana ;) to chyba PONIEDZIAŁEK sprawia, że się człowiekowi "nie chce"...
Bez zbędnego przedłużania, bo zaraz będę musiała tytuł zmienić na "wtorkowo" ...
Nawet poranna kawka nie działała jak trzeba ;)


A jednak dzień jakoś przeleciał...był długi spacer...trzeba korzystać z ostatnich słonecznych dni!
A robótkowo? Wzięłam ostatnio udział w wymiance kolczykowej u Kasi...moją wymiankową parą była Ania...oto, co przygotowałam dla Ani...


Kolczyki dla mnie już lecą :)...
dotarły...oto one...a dokładniej komplecik. Prawda, że śliczny? Dziękuję Aniu!!


... tylko listonosz już mnie chyba nie lubi ;) a to dlatego, że często musi do mnie przynosić koperty i bynajmniej nie są to rachunki, a np....koperta z przesyłką z prywatnej wymianki...taką sobie ostatnio zorganizowałyśmy z Moniką , dla Moniki wysłałam na jej prośbę kilka serwetek do decou, w zamian chciałam zakłdkę szydełkową a otrzymałam takie cudeńka:


Natomiast totalną niespodzianką była dla mnie przesyłka od Joasi...znacie Joasię z jej PLECIONEK :)
Joasia poczytała sobie, że lubię słoneczniki i tak po prostu z dobrego serducha swojego wysłała dla mnie te śliczności! DZIĘKUJĘ...nawet torebeczka ręcznie zdolnymi łapkami zrobiona!


I Wam życzę takich niespodzianek :)
Pozdrawiam...

11 komentarzy:

  1. prezenty ładne.
    ale powiedz mi kiedy TY kobieto śpisz?
    mówiłam to już, szalona!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty, a takiej dobrej kawki to bym się napiła

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenty cudne:) a na kawcie może kiedyś się wybiorę wszak to nie aż tak daleko a ja uwielbiam Kraków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanieńka! A może miast kawki - "kakałko"! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka!!! O miłości do słoneczników też wiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prezenty wymiankowe :-) Chyba będzie trzeba znów się zacząć zapisywać na takie zabawy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawka dobra z rana jak rano jej nie wypije to cały dzień popsuty ,nie ma to jak prezenty od blogowych koleżanek,pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło było Cię obdarować hi hi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo serdecznie dziękuję za wymiankę. Jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń