Przez krótką chwilę...

sobota, 20 października 2012

Wymianka Babie Lato

Brałam udział w kolejnej wymiance, którą zorganizowała Diana...moją wymiankową parą była DOROTKA..."znałyśmy" się już z innej wymianki :) bardzo się ucieszyłam na moją parkę, bo znam dobrze Jej śliczne tworki i powiem szczerze, że cichutko sobie marzyłam, że i dla mnie wydzierga jakieś cudo...i tak marzenie się spełniło, zobaczcie jakie cuda otrzymałam od Dorotki: śliczna serwetka, kolorowy ocieplacz na kubeczek, który już jest w używaniu :) korale i kolczyki i jesienny obrazek hand made :) !! Oczywiście mnóstwo przydasi i słodkości i karteczka z haftem...Dziękuję Dorotko! Piękny prezent. Bardzo mnie ucieszył :)



Oto co ja posłałam Dorotce troszkę przedmiotów decou z motywem jesiennym:przybornik, recyklingową puszkę, świecznik, podkładki pod kubeczki i obrazek z miechunką (już wiem jak to pomarańczowe coś się zwie :) ) oraz jesienną bransoletę...podobno też prezencik przypadł do gustu, z czego się również cieszę :)



Dziękuję Dianie za zorganizowanie wymianki a Dorotce za SUPER prezencik!

16 komentarzy:

  1. Super prezenty z super wymianki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło patrzeć na takie cudeńka jakimi się nawzajemn obdarowałyście.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prezenciki :) Takie kordonki to i mi by sie przadaly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci Justynko jeszcze raz za wspaniałą zabawę i super prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi cudami to nic tylko kochać jesień. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Cudowności! Pozostaje pozazdrościć obu obdarowanym :))) Pozdrowionka ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka, też brałam udział. Piękne rzeczy przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam na mojego bloga z wymiankami.
    Zajrzyj koniecznie!
    www.wymiankowatakadziwna.blogspot.com

    Jeśli nie akceptujesz spamu - usun ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygotowałyście wspaniałe prezenty, serdecznie dziękuję za udział w wymiance

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że dostałaś super prezenty, a twoje jesienne prace decu śliczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. przesliczne prezenciki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń